Header Ads

ads header

Flash News

Kalau tak tipu, tak bohong tak nama parti AMANAH


Zolkharnain Abidin Al-Abyadhi buat posting cerita bohong. Katanya pimpinan PAS jumpa Mahathir kerana Mahathir ada 129MP. Dia ingat pemimpin PAS bangang macam pemimpin AMANAH boleh jual agama.

Lihat pada pakai lebai macam orang warak, tapi cakap bohong dan fitnah mainan mulut. Ini bala apabila langgar baiah sendiri. Baiah janji dengan Allah. Dengan ALlah puak ni boleh tipu. Kalau dengan rakyat apa mereka hairan. Yang hairan puak macai percaya habis. Lagi pelik puak IKRAM pun percaya. Mana letak agama engkau orang?


Kat mana yg desas kat mana yg desusnya bro Zolkharnain Abidin Al-Abyadhi? Mcm tak logik je citer ko ni. Asal sebelum ni dalam PH Tun tak berhubung dgn Amanah ke? Ke Tun mmg tak boleh pegang Amanah sampai letak jawatan. - Uwais Al Qorni


MR :  Parti yang memang atas fitnah dan mendiri atas kencing rakyat.. tak lama akan berkubur


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Sesungguhnya ayat Al-Quran adalah benar. Orang-orang kafir dan puak munafiqun seperti puak liberal tidak pernah redha kepada Islam maka mereka berusaha dengan pelbagai tipu daya untuk memecah-belahkan dan menyesatkan umat Islam di negara kita supaya puak kafir Harbi boleh berkuasa.

    Cukup-cukuplah agama Islam dan kita umat Islam telah ditindas oleh puak kafir Harbi dan puak munafik liberal mereka selama 22 bulan. Cuba bayangkan apa akan jika puak ini berkuasa selama 5 tahun.

    Hanya orang bodoh berlapis-lapis sanggup memasukkan tangan ke dalam lubang ular DA-Pigs untuk dipatuk kali kedua, ke-3, ke-4 .....

    Allah telah berfirman yang bermaksud:

    Dan apabila mereka bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: " Kami telah beriman ", dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula:" Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman)".
    (Al-Baqarah 2:14)

    Sesungguhnya puak munafik liberal lebih berbahaya dari musuh Islam sendiri kerana mereka adalah musang DA-Pigs berbulu ayam boleh memusnahkan Islam dan umat Islam dari dalam.

    Mereka berpura-pura suci tetapi hati mereka yang hitam berkarat memuja kepala bapak kafir Harbi.

    BalasPadam