Header Ads

Header ADS

Kadir Jasin ni Bodoh atau Bangang?


Dia orang tuduh saya pakat dengan Raja Saudi dan putera ke-7 baginda (yg juga Gabenor Riyadh) untuk curi duit 1MDB.

Lalu, dorang tuduh saya pakat dengan putera mahkota Abu Dhabi dan  Timbalan Perdana Menteri UAE untuk curi duit 1MDB.

Lepas itu, dorang tuduh saya pakat dengan President China untuk curi duit 1MDB.

Kemudiannya, mereka tuduh saya pakat dengan Israel untuk intip PH.

Sekarang dorang tuduh saya pakat dengan Perdana Menteri serta kerabat raja Kuwait untuk curi duit 1MDB.

Power Najib ni kan?

Sehingga 5 negara nak pakat dengan saya untuk curi duit 1MDB.

Giler betul depa.

Posting Pak Kadir:
https://www.facebook.com/akadir.jasin.5/posts/10221490323263516

NAJIB RAZAK



MR :  Bila jadi penjilat, menulis sambil menjilat


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Sindrom gila kuasa menyebabkan barua-barua Pakatan Hancing meroyan histeria kerana pemimpin-pemimpin mereka telah hilang kuasa dan gagal berkuasa semula.

    Kekecewaan yang sangat mendalam di kalangan mereka menyebabkan mereka bercakap merapu dan merepek dan mencipta pelbagai dakwaan yang tidak masuk akal manusia normal untuk kencing rakyat.

    Jika mereka gagal mengawal kekecewaan mereka, mereka berpotensi untuk dimasukkan ke hospital sakit mental kerana mereka sangat stress dengan kekecewaan melampau.

    Politik persepsi mereka sudah tidak berkesan sekarang kerana rakyat tidak percaya pada mereka yang pernah kencing rakyat.

    BalasPadam
  2. Dah Makin bodoh pulak aku tengok kadir Jasin ni..Ke penyakit Bodoh Madey berjangkit pada si Kadir ni jugak..

    http://brojinggo.blogspot.com/2020/05/mengejutkan-tun-mahathir-arah-sekat-dap.html

    Kepada ARIF MULUK dan RBA DAP..hadamkan lah apa kata insan bernama ZAHID MAT ARIP ini..takyah la nak serang TSMY..hadamkan betul-betul DALANG KEPADA SEGALA DALANG DALAM PERTELINGKAHAN INI..MADEY akan guna segala Kuasanya untuk Menjahanamkan orang lain serta jadikan alasan untuk SELAMATKAN RAKYAT..

    Sekarang RAKYAT BUKAN PENYELAMAT TAPI RAKYAT MAHU LIHAT BAGAIMANA MADEY MEMBUAT TIPU DAYA BAGI MENYELAMAT KAN DIRINYA YANG AKAN MEMUSNAHKAN DIRINYA SENDIRI..

    MADEY dan KADIR lihat lah cermin..rasalah kedut-kedut di wajah tu..adakah petanda KEDUT-KEDUT itu masih tak mampu memberi peringatan lagi pada mu MADEY dan KADIR..

    BalasPadam
  3. ..hahahaa pakar crita komik.. gelak sikit kt dia nihhh

    BalasPadam
  4. Mohon admin delete iklan ini.

    BalasPadam
  5. Dah berapa banyak dia makan dedak madey. Begitu juga daim, tapi daim senyap aje padahal dia penyamun paling besar.

    BalasPadam
  6. Geng madey dan konco konconya kata DSN perompak dan penyamun tapi sudah setahun tak jumpa jumpa lagi apa yang dirompak atau di samun dalam drama 1mdb.. DSN dan penyokongnya kata madey dan konco konconya yang jadi penyamun dan perompak nampak macam ada yang munasabah bila lihat kekayaan madey anak beranak.. Ikut logik siapa yang betul?.... Pembaca boleh nilai sendiri...yang paling tak di sangka ialah M01 dan M02 adalah dari spesis mata sepet satu rumpun dengan kaum dog and pig tapi yang kena fitnah hancing ialah DSN...yang telan kahak pembohongan pula panpinpon dan tukang canang parti kaum reforbasi bang non...

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.