Header Ads

ads header

Flash News

Budak Jahat


Budak jahat ini masih lagi degil tidak mahu pakai mask. Ini adalah kerana dia tidak mahu tunjuk kepada press bahawa dia mengakui pemakaian mask adalah wajar ketika wabak dimana virusnya masuk melalui mulut dan hidung.

Ini ketika dia melawat kilang Ford di Ypsilanti , Michigan pada hari Rabu ketika lebih 93,000 rakyat AS telah mati kerana Coronavirus.

Ford mempunyai 72 facilities di seluruh dunia termasuk dua kilangnya di Thailand jika di Asia Tenggara.

Orang lain semua pakai mask tetapi dia memilih untuk jadi kera sumbang.

Memakai mask adalah undang undang negeri Michigan dan Peguam Negeri Michigan akan mengambil tindakan tidak akan membenarkan budak jahat ini masuk Ke Michigan lagi.

Budak jahat ini juga makan ubat yang tidak pun di iktiraf oleh doktor untuk CoVid-19.

Peguam Negeri Michigan Dana Nessel mengatakan keputusan Presiden Trump untuk tidak memakai topeng di sebuah kilang Ford di negerinya pada hari Khamis menunjukkan dia adalah "anak nakal (perulant child) yang enggan mengikuti peraturan."

"Presiden adalah anak nakal yang enggan mengikuti peraturan, dan saya harus mengatakan, ini bukan lucu," kata Nessel semasa penampilan di udara di CNN pada hari Khamis.

Saya lebih suka guna loghat utara “budak jahat”. Donald Trump adalah seorang budak jahat.

By the way Michigan adalah sebuah negeri di wilayah “Great Lakes” di bahagian Midwestern Amerika Syarikat. Namanya berasal dari perkataan orang asli AS etnik Ojibwe yaitu “mishigami”, yang bermaksud "air besar" atau "tasik besar".

Dengan populasi kira-kira 10 juta, Michigan adalah yang kesepuluh paling ramai penduduk di 50 negeri di Amerika Syarikat, yang ke-11 yang paling luas mengikut kawasan, dan yang terbesar berdasarkan kawasan di sebelah timur Sungai Mississippi.

Ibu kotanya adalah Lansing, dan bandar terbesarnya adalah Detroit. Metro Detroit adalah antara ekonomi metropolitan yang paling ramai penduduk dan terbesar di Amerika Syarikat.


MR :  Trump lebih kurang macam Mahathir


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan