Header Ads

Header ADS

Muhyiddin pimpin takbir raya bersama jemaah menteri


Istimewanya pada tahun ini, rakyat Malaysia disajikan sebuah video rakaman bacaan takbir raya secara berjemaah yang dipimpin Perdana Menteri Muhyiddin Yassin.

Video sepanjang 4 minit 52 saat itu, disiarkan menerusi laman Facebook Muhyiddin Yassin dan stesen-stesen televisyen malam ini.

Pada video yang dirakam di Putrajaya itu dipaparkan, Muhyiddin berbusana baju Melayu berwarna merah jambu sedang duduk bersila bersama barisan jemaah menteri dan wakil-wakil petugas barisan hadapan.

Susun aturan jemaah dilihat mematuhi prosedur operasi standard menjaga jarak satu sama lain.

Turut kelihatan, Ketua Setiausaha Negara Mohd Zuki bin Ali, Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador, Panglima Angkatan Tentera Malaysia (ATM) Jeneral Affendi Buang, Ketua Pengarah Imigresen Khairul Dzaimee Daud dan Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham Abdullah.

Mulai semalam, perdana menteri menjalani kuarantin di rumah selama 14 hari.

Ini susulan kehadiran beliau dalam mesyuarat pascakabinet di Pejabat Perdana Menteri (PMO) di Putrajaya pada Rabu lalu yang dihadiri seorang pegawai yang positif Covid-19.

PMO berkata ujian saringan pagi tadi mengesahkan Muhyiddin negatif.


MR :  Tahniah.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


19 ulasan:

  1. Jujurnya sepengetahuan aku, TIDAK pernah ada PERDANA MENTERI memimpin TAKBIR RAYA. Yang selalu diTV hanyalah selebriti. Juga TIDAK pernah ada PERDANA MENTERI berdoa untuk rakyat yang dipimpinnya.
    Tapi ada yang TOLAK dan cuba nak menjatuhkan semula PERDANA MENTERI ini !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg muhyiden pm yg terbaik. Boleh jd imam solat, memimpin bacaan doa dan role model negara. Yg x suka kpd muhyiden ialah dajal2 melayu yg jd talibarut dap

      Padam
  2. Satu2nye juga PM dan sewaktu dgn YDPA, beristeri menutup aurat

    BalasPadam
  3. Terbaiklah perdana menteri... Semoga Allah merahmati bumi Malaysia...

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah sejak kerajaan PN berkuasa kita selalu mendengar takbir raya dalam tv dan radio.

    Kita masih ingat lagi di waktu puak kafir Harbi DA-Pigs dan khadam munafik liberalnya mula berkuasa pada tahun pertama, seolah-olah takbir raya Aidilfitri tidak dibenarkan dalam tv dan radio.

    Setelah umat Islam menunjukkan kemarahan , baharulah pakatan kafir harbi-munafik liberal membenarkan takbir raya.

    Oleh sebab itu, kita semua mesti menolak musuh Islam dalam setiap PRK dan PRU.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Muluk yg Ariff akan berkata semua ini FITNAHHH panJILATT

      Padam
  5. Syukur. Jika berterusan begini membimbing rakyat dengan islam muga mendapat kasih dan rahmat Allah negara ini.
    Aamiin.

    BalasPadam
  6. Terbaik PM.alhamdulillah semoga PM kita di berikan kekuatan dan kesihatan yg baik.semoga negara kita berada dalam keadaan yg aman dan damai..

    BalasPadam
  7. Cuba renung balik masa 25 Dis 2019,masa Krismas, semua saluran Tv menyiarkan IKLAN sambutan KRISMAS BEBERAPA HARI tidak seperti biasa. kalu dulu hanya pada 25hb sahaja disebut krismas, tapi tahun lepas banyak hari. saya memerhati situasi yang ganjil itu...

    BalasPadam
  8. Rakyat memerhati. Semoga dlm redha dan rhmt Allah selalu.

    BalasPadam
  9. Tq pm org seperti inilh yg patut dihormati dn dsyngi mudaha2an pm dpt mentakbir Malaysia ini brterusan Allah Hu akbar

    BalasPadam
  10. Ya Allah KAU berilah kekuatan kepada kami untuk memperatahankan Kerajaan yang baik ini.Ya Allah hancurkan DAP.

    BalasPadam
  11. Semoga Allah sentiasa merahmati serta melindungi Tsmy dan Malaysia.... Pemimpin yang adil dan beriman akan sentiasa dilindungi Allah kerana keredhaan Allah pada hambanya yang beriman.....

    BalasPadam
  12. Ini rakaman lah bukan live. Mahyuddin kan ke kena Covid dan di kuarantem dalam rumah camana pula boleh terlepaa buqt takbir raya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adakah kamu mahu pemimpin parti kafir Harbi DA-Pigs yang cuba menyamar sebagai khalifah Umar memimpin takbir raya untuk melengkapkan wayang opera DA-Pigs ???

      Padam
  13. Woiii bengong...samada rakaman ke live ke..yg penting sapa yg mengetuai takbir tersebut? Bengong kau tu simpan sikit boleh x utk anak cucu kau? PM ke4 dan ke 7 ada boleh buat mcm tu? Kerja pm4 dan pm7 hnya nk jatuhkan org jer.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.