Header Ads

Header ADS

PAS dan UMNO akan ambil alih Kedah?



ALOR SETAR: Naib Presiden PAS, Datuk Seri Dr Ahmad Samsuri Mokhtar, dan Pengerusi UMNO Kedah, Datuk Seri Jamil Khir Baharom, tiba di Kompleks PAS Kedah, jam 11 pagi tadi.

Terdahulu, Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan; Pesuruhjaya PAS Kedah, Ahmad Yahaya; dan Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah, Muhammad Sanusi Md Nor, dilihat memasuki bangunan berkenaan.

Difahamkan, mereka menghadiri pertemuan bagi membincangkan peralihan kuasa kerajaan negeri dan calon Menteri Besar baharu.

MR :  Anak atok akan berguling-guling cari bapak!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


17 ulasan:

  1. Tak habis habis lagi ke nak berpolitik,bulan puasa hoi.

    BalasPadam
  2. Bukan politik dah mmg mb kedah turun so kna paham la bkn saja nak p berpolitik

    BalasPadam
  3. X kan x cukup kerusi ph nk perintah kedah ..hahaha.bg yg terbaik perintah kdah .iaitu.PN
    Alhamdulillah..PN AKAN GANTI PH D KEDAH

    BalasPadam
  4. Nampak sgt kemaruk kuasa....nk kuasa blh buat duit .kerajaan.yg bukan mandat pengundi... kerajaan pintu belakang mau kuasa..sbb kuasa la blh buat harta..tu matlamat ni...bukan untuk rakyat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. PH tak payah la Cakap perkataan kemaruk kuasa atau Kerajaan pintu belakang,, bukan kah pH yg jadi gurunya ajar semua ini,, langkah kajang dulu pun bukan sbb kemaruk kuasa ke? Siapa yg bagi tekanan pd tun hinggakan dia letak jawatan!? Bukannya geng²pH sendiri ke!? Last² gigit jari menyesal tak sudah!!! Ahli parlimen pd letakkan jawatan kemudian buat semula pilihan raya kecil bukannya sbb kuasa ke!!!??? Dah tentu menang tempat sendiri lepas tu boleh pulak letakkan jawatan utk buat penyerahan kuasa cara terhormat konon!!! Org pH tak payah cakap laa kemaruk kuasa atau Kerajaan pintu belakang... Suluh la diri sendiri dulu!! Buat malu yo...!! Ibarat menepuk air di dulang...!!!

      Padam
  5. PH+D = Perasaan Hasad Dengki

    BalasPadam
  6. Jgan tunggu lama2 betindak pantas dri cakap boy boy pun bkan suka ngan kedah asik nak duk bekepit ngan atuk...

    BalasPadam
  7. Jangan bermimpi kalau berani buat pru 15

    BalasPadam
  8. PH oooiiioooo....cukup n sudah2 lh tu..bgi lh kat urg lain plak....
    Umno n pas plak merintah..kannn2....

    BalasPadam
  9. Aku setuju pas@umno ambik kedah

    BalasPadam
  10. Lumrah politik..rakyat terima dah..aaminn

    BalasPadam
  11. Haaa kelentong rakyat lagi..2 kali turun dari MB Kedah...adeii..

    BalasPadam
  12. 2 kali Pm,2 kali Ketua Pembangkang, 2 kali MB Kedah, 22 tahun Pm, 22 bulan PM. Malaysia celaru lebih 22 tahun kerana mahathir dan anuwar. Kemaruk kuasa.Banyak PRK dibuat kerana Anuwar. Jangan cakap membazir duit dan jgn cakap reformasi. Kelaut semua tu

    BalasPadam
  13. Betul2 semua kita tohok kat laut.tambah sekali haji adi syid ni.kita ambil batu ikat kaki adi syid.lempar tengah laut.biar ikan makan.

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah jika benar yang dikata..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.