Header Ads

Header ADS

PKR yang tak lama tunggu masa untuk reput



Hahahaha...apa sudah jadi???...anggota sayap parti buat laporan polis terhadap Presiden dan Ahli Parlimen kawasan sendiri...jika disabitkan kesalahan oleh mahkamah dan denda lebih RM2K, automatik PRK pulak laaa di PD tu nanti jika tempoh masih berbaki tidak kurang 2 tahun...

Tp syok lah jugak kalau berlaku PRK PD sekali lagi...masa PRK dulu aku x sempat menghabiskan tempoh bertugas kerana masalah kesihatan ayahanda aku...

Perkembangan politik dalaman PKR nampaknya makin cacamarba...sudah lah ramai dikenakan tindakan pecat dan gantung keahlian tanpa melalui proses perbicaraan dalaman, ada yg tiba2 kena surat tunjuk sebab dan ada pula terus dipecat tanpa dimaklumkan sebab2 pemecatan...

Aku agak parti pkr ni tak lama dah dapat bertahan....gelojak gila kuasa telah berjaya menghancurkan parti yg ditubuhkan semata2 utk memenuhi impian sang gila kuasa...

Aku mohon pihak PDRM segera bertindak kerana laporan serupa sebelum ini turut dibuat oleh beberapa pihak...penyebar berita2 palsu dan fitnah hendaklah segera dihadapkan ke mahkamah agar menjadi pengajaran kpd pihak lain bahawa di zaman PN ini, tiada sesiapa yg berkecuali....

alfaqir ilallah ppk
21 Ramadhan 1441H
14 Mei 2020


MR :  Parti carca merba


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. ditubuhkan kononya REFORMASI JALANAN utk keadilan batang tubuh anwar yg dipecat atas salah laku liwat[mahkamah]zaman mahathir.PKR WAJIB dikuburkan KERANA Anwar sendiri sebagai pengkhianat Reformasi selepas menyembah tun yg memenjarakannya kononya utk GILAKAN KUASA JADI PM 7....TIDAK MENERIMA TAKDIR ALLAH yg mungkin TERKESAN dari SUMPAH LAKNAT.....PKR cucuk dgelar PARTI KHIANAT REFORMASI RAKYAT

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bulan. Puasa terhebat2020?.wahai. O. Doakan. Melayu Islam. Bersatu jangan jadi. Arab. Yahudi untung .besar.kenapa. Takut rasai. Jadi. Pm .PRU ,15 dia . Bersara YB. Matsabu.pm.9.10

      Padam
  2. Tadak reformasipun 22 bulan? Minyak makin naik ada laa. PM MY yang turunkan minyak.

    BalasPadam
  3. DULU REFORMASI...LA NIE reportbagi samadia..hahaha pemuda keadilan yg bagi bukan kami.hehehe

    BalasPadam
  4. Nama pun Parti KhinziR.
    Belaan kafir DAP.

    BalasPadam
  5. Sumpah laknat org yg dizalimi (iaitu Najib Razak dan isteri) sudah mula menyengat.
    Semoga Allah hancurkan PKR dan puak Munafik dalam PPBM.
    Semoga Allah hancurkan kafir DAP.

    BalasPadam
  6. Parti liberal mata satu, parti kafir Harbi DA-Pigs dan parti pandap akan kalah teruk dalam PRU yg akan datang kerana umat Islam telah sedar bahawa pakatan kafir harbi-liberal adalah musuh Islam.

    BalasPadam
  7. Yang mencipta fatwa2 adalah PAS..
    Yang terpalit dengan rasuah adalah parti UMNO...
    Yang bersalah memang akan sentiasa mencari akan pertahankan diri..
    Pembunuh pun dak mengaku di mahkamah..
    Cuma rakyat sahaja yang tetap bijak...

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.