Header Ads

Header ADS

“Yang Tak Pernah Saya Fikirkan…” Sumpah Latnat dll – Najib Razak


Ahli Parlimen Pekan berkongsi detik-detik kekalahan Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum ke-14 dua tahun lalu.

Beliau juga menyingkap kes 1MDB, fenomena Bossku dan juga sumpah laknat.


MR :  Sumpah latnah SANGAT berat kerasannya, tapi jika tertekan itu senjata akhir sesiapa akan kena sempihan jika pernah fitnah jika Najib betul sebab balasan Allah tak ada mata


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. Memang kena takut pd doa org yg dizalimi sbb tiada hijab dah antara doa dia nak sampai kpd Allah SWT.

    Ada hadith Nabi SAW yg beri amaran pasal hal ni.

    Boleh baca sedikit huraian ringkas pasal doa mangsa aniaya di sini

    https://www.hmetro.com.my/addin/2018/12/404532/allah-makbulkan-doa-orang-teraniaya

    Hakikat masa PH memerintah, bukan Najib saja difitnah sejak sebelum PRU 14, rakyat pun ditipu hidup2 kecuali rakyat yg cerdik sokong selain PH. Kemudian bertambah siri2 buli dan aniaya rakyat hak bumiputra, hak Islam dan muslim dll.

    DAP dan ayam tambatannya perlu sedar di Malaysia masih ramai org2 mukmin yg doa2 mereka dimakbul Allah SWT. Tu belum campur doa2 rakyat yg muslim dan bukan muslim yg cukup teraniaya di bawah PH.

    Memang terasa sakit yg amat bila setiap hari baca berita yg sgt mendebarkan apabila biah negara cuba diubah secara drastik oleh DAP yg menguasai PH... tp dlm masa yg sama, kita nampak kezaliman demi kezaliman yg dilakukan hanya akan mengundang lebih banyak doa2 mangsa yg dianiaya yg akhirnya kita telah lihat satu perubahan kerajaan yg tak disangka2 ... Ramai yg gelarkan kerajaan sepenggal..ttp Allah SWT percepatkan lg mnjadi separuh pnggal... mngkin salah satu faktornya ialah berkat doa2 rakyat yg tidak berdosa ttp terus dizalimi ini.

    Yg makan gaji utk buruk2kan musuh2 PH wait n see apa balasan Allah yg sedia menanti... Janji Allah itu benar. Bertaubatlah sementara nyawa dikandung badan...

    Takde faedah langsung dapat RM3k, atau RM7K atau lebih banyak sebulan kalau bonusnya sekadar azab yg menunggu di dalam kubur.

    DAP tak leh tolong dah masa tu...

    Hanya amal baik sendiri yg jd peneman...



    BalasPadam
  2. Ramai yg sujud syukur bila dgr kejatuhan ph..

    BalasPadam
  3. Cuba bayangkan, satu fitnah ditulis dan disebar,kemudian jutaan manusia membaca fitnah tersebut.Agak2lah berapa banyak dosa dikumpul masuk dalam akaun org yang cipta fitnah.Rasanya kalau disebar satu malaysia, tentu tak terbilang byknye. Kemudian si pemfitnah mati, rasanya nasib dia camna ek?

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.