Header Ads

Header ADS

Bubar Dewan Negeri jika berebut kuasa berlaku lagi, kata Sultan Johor


PETALING JAYA:
Sultan Johor mengingatkan Dewan Negeri akan dibubarkan “serta-merta” jika berlaku lagi perebutan kuasa dalam kalangan wakil rakyat.

Sultan Ibrahim kecewa perebutan kuasa berlaku dalam keadaan rakyat sedang susah.

“Mereka langsung tidak peduli dan sanggup menambah lagi derita rakyat. Saya tidak boleh tengok rakyat menderita, dan tidak akan biarkan negeri dikucar-kacirkan,” katanya dalam kenyataan hari ini.


MR :  Agaknya tintah Sultan Johor kepada siapa?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. Ipar kepada agung dah bagi warning...so start lah meroyan yang mana berkenaan..

    BalasPadam
  2. Menjunjung titah Tuanku patik sebagai rakyat Johor menyokong saranan KDTUanKu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokong penuh. Bubar aje. Simpang Renggam dan Muar gerenti kalah.

      Padam
  3. Bubar je tuanku,,rakyat nk tendang puak ph

    BalasPadam
  4. Sepatutnya pertukaran yg pertama dulu Tuanku dah titah bubar DUN ni. Sekarang ni kalau buat nampak sgt Tuanku duduk kem mana. Buat2nye geng politik ni tak makan saman lepas ni bala plak kat Tuanku asyik nak kene bubarkan DUN tiap2 3-4 bulan. naya balik kat Tuanku. Buat pilihanraya balik bukan penyelesaian. Dulu pun dah buat pilihanraya tapi ada jugak rampasan kuasa. So tak mustahil la lepas Tuanku bubar nanti akan ada rampasan kuasa balik. so kembalikan kuasa kat PH balik. lepas tu tunggu lagi 3 tahun.. lepas tu buat pilihanraya macam biasa. masa tu sape yg menang kalah dah tak boleh nak berbunyi dah sbb semua ikut mandat. semua ikut apa yg dijanjikan. semua dah diberikan peluang yg adil sebagaimana objektif pilihanraya itu sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa masih salahkan orang lain...sendiri BUANG TAHI...sendiri bersihkan. najis rebut KUASA dan MUNAFIK MANIFESTO yang MUSNAHKAN HARAPAN RAKYAT.KAMI percaya dgn perubahan baik yg diidamkan Malaysia Baru..tapi sebaliknya berlaku dgn HINA ISLAM/MELAYU/SULTAN..PERLEMBAGAAN dn sebagainya,BETUL KE RAMPASAN KUASA???SENDIRI GANTUNG DIRI SALAHKAN ORANG LAIN BUNUH.Jangan lupa GILA KUASA bila nak jadi PM8 DAN MANIFESTO MUNAFIK PUNCA HANCUR.

      Padam
    2. Bingai betul lah macai ph ni. Amboi "serah" je kuasa tapi kalau serah kuasa ke pn tak boleh pula. Woi awak boleh tak ikat batu dan terjun ke dalam laut.

      Padam
    3. ADA PULOK BUBAR DEWAN...DUDUK BELAH MANA...BUBAR DEWAN DIKIRA BERKECUALILAH TUUU...

      Padam
  5. Confirm ph n dap kalah,tersungkoq punya kali nie.atok n boboi....bye2.

    BalasPadam
  6. ...masih ada rba@dap@komunis laknatullah kat sini?!....

    .....ermmm....nyalak...dan terus menyalak....

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.