Header Ads

Header ADS

MPT Bersatu bermesyuarat malam ini, Mahathir dan kumpulan serpihan ditinggalkan


Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Bersatu dijangka bermesyuarat di Kuala Lumpur malam ini.

Ia akan menjadi acara pertama yang diketahui dihadiri oleh Perdana Menteri Muhyiddin Yassin setelah beliau selesai menjalani kuarantin selama 14 hari semalam.

Muhyiddin menjalani kuarantin rumah selepas menghadiri mesyuarat sama dihadiri individu positif Covid-19 bulan lalu.

Bagaimanapun, berdasarkan notis jemputan yang dihantar kepada anggota MPT, mesyuarat yang dijadualkan pada pukul 8.30 malam itu sekali lagi tidak melibatkan pengerusi Dr Mahathir Mohamad dan timbalan presiden Mukhriz Mahathir dalam senarai jemputan.

Notis itu, ditandatangani oleh Setiausaha Kerja Bersatu, Suhaimi Yahya dan menyenaraikan Muhyiddin sebagai pemangku pengerusi.

"Mesyuarat MPT akan diadakan pada hari Khamis 4 Jun 2020 jam 8.30 malam," kata notis itu, yang juga menyatakan bangunan di Jalan Susur Damansara akan menjadi tempat mesyuarat.

"Agenda pertemuan akan menyusul," tambah surat itu.

A Kadir Jasin dan Akhramsyah Sanusi telah mengesahkan bahawa ada mesyuarat yang akan diadakan malam ini.

Ini akan menjadi kali kedua MPT Bersatu dipanggil untuk mengadakan mesyuarat tanpa Mahathir dan Mukhriz.

Kali pertama adalah bulan lalu, di mana Suhaimi mengirimkan notis untuk mengadakan mesyuarat pada 11 Mei.


MR :  Rasanya malam ini ada yang kena pecat lagi


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Madey, jangan lupa order makanan lagi ye untuk mesyuarat malam ni..order karipap ikut spec yang awak suka tu..

    BalasPadam
  2. Atok n geng duduk rumah ok...
    Kami dulu sayang atok tapi bila atok jadi pm 7 kami ingat atok boleh buat sesuatu untuk kami. Rupanya hampeh selama 22 bulan kami kena kencing dgn ph. Atok jadi barua ph saje. Cukup-cukup sudah kami kasi kat atok n geng.

    BalasPadam
  3. Buat le report polis guna kan nama bersatu sacara haram masih tak faham2yg diri mereka bkan ahli besatu lagi.hal kecik cam itu pun x faham cam mana nak faham masalah rakyat..dah macam org gila talak walau pun dah becerai terhegeh2 ke umah janda...apa punya olang ini nang batinang kui batikui

    BalasPadam
  4. Aku dah naik menyampah dengan tun Tun ni, ibarat kata harimau dah biasa makan daging tetap nak makan daging walau walau taring dan gigi dah luruh.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.