Header Ads

Header ADS

PH Plus sekarang dah jadi PH Minus


1) Tun Mahathir telah kata tidak akan bekerjasama dengan PKR lagi. Hanya mahu kerjasama dengan DAP dan AMANAH sahaja. Apa akan terjadi kepada Pakatan Harapan jika tidak bekerjasama dengan PKR? Plus sudah jadi Minus. DAP mesti tegas, bukan menjadi boneka Tun Mahathir.

2) Mohon DAP adakan AGM pemilihan tergempar. Kami mahu YB Yeo Bee Yin gantikan YB Lim Guan Eng sebagai Setiausaha Agong DAP. Kami yakin YB Yeo Bee Yin lebih cemerlang dalam pengurusan parti dan lebih bersistematik memacu halatuju parti.

3) Paling utama, YB Yeo Bee Yin tidak akan terikut-ikut dengan permainan Tun Mahathir sebagaimana YB Lim Guan Eng dan harus mengembalikan DAP ke landasan sebenar. Apabila DAP bertukar arah kepada DS Anwar, kami yakin AMANAH dan Bang Mat juga akan kembali menyokong DS Anwar Ibrahim sebagai calon PM9.

Dr Tanaka Mustafa
(Ketua Cawangan Ghaib)

 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


16 ulasan:

  1. yg dkendong keciciran yg dikejar xdapat...ALLAH takdir balas pada mereka yg menimbulkan kebencian sesama rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu.. saya sokong.. sbb tu dulu Najib jatuh.. Allah balas pada mereka yg menimbukan kebencian sesama rakyat.. dan sbb tu Trump masih jadi presiden Amerika tak jatuh2.. Allah masih sayangkan Trump..

      Padam
    2. Awanama 24 Jun 2020 1:57 PG jangan permain ketetapan Allah. Sampai masa awak pun kena. Kalau awak rasa trump senang sekarang awak bodoh lah. Saya doakan awak dapat hidayah.

      Padam
    3. Anon 1:57 guna analogi yang kurang cerdik,sebagai contoh..kita lihat ramai golongan bukan muslim yang kaya raya walaupun mereka tidak percaya dan menentang Allah...jadi adakah bererti Allah sayangkan musuhnya...jawapannya ..TIDAK...cuma Allah tangguhkan tempoh balasan untuk mereka besenang lenang sepertimana kehidupan binatang ternak buat sementara waktu.Sesetengahnya Allah menyegerakan balasan..adakalanya ditangguh hingga ke satu ketika...dan ada juga di tangguh hingga alam akhirat.Dengan kata lain Allah memberi peluang untuk mereka betulkan kesilapan..

      Padam
    4. 1:57 jgn mempermainkan ketetapan Allah. Adakah org yg mencuri tapi berjaya melepaskan diri menandakan Allah sayangkan dia atau menghalalkan perbuatan dia? Fikir2kan lah Dan muhasabah diri adalah yg terbaik.

      Padam
  2. alhamdulilah moga mereka berdua cepat berkubur

    BalasPadam
  3. Ada tak sesiapa lag kat malaysia ni nak jadi PM jugak. Mohon daftar diri yer

    BalasPadam
  4. x tau nk komen ape lgi kite tunggu dan lihat jer ape yg terjadi kepada tun m nnti.

    BalasPadam
  5. Hidup dan mati urusan Allah. Tapi kalau dah umur 94......
    Sedarlah sikit umur yg tersisa itu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhu. tak kisahlah umur dah berapa pun. yg penting semasa sihat kuat ni buatlah yg terbaik. Apa yg diyakini baik. Islam pun tak ajar bila tua je ingat solat n ingat mati. Islam ajar setiap saat ingatkan mati. Sbb Tun sedarlah dia masih cuba berjuang. Kalau nak ikut kaya dah kaya dah. takde ape pun nak dikejar. Mesti ada benda yg belum selesai buat Tun jadi begitu. biarkanlah.

      Padam
    2. Awanama 24 Jun 2020 2:15 PG Allah maha adil dan melihat segalanya. Tepuk dada tanya selera. Tapi jenis awak tak kan mengaku. Bila ditimpa musibah macam sekarang meroyan dan meraung macam gila. Jaga diri baik2.

      Padam
  6. Amanah, KHADAM akan ikut apa sahaja arahan tuannya DAP!

    Bagaikan tuan dengan hambanya!

    BalasPadam
  7. Tak payahlah nak tukar kerajaan lagi wahai Mahathir. Anwar pun dah tak terkejar sgt nak tukar kerajaan. bagi Anwar kalau dia sokong Mahathir jadi PM pun sokongan rakyat takkan berubah dah. sekadar hanya memuaskan hati Mahathir utk jadi PM kembali. so bagi Anwar lebih baik dirinya jadi PM. sekurang2nya ada kepimpinan baru yg mungkin memberi keyakinan baru pada rakyat. DAP dgn Amanah follow je. Diorang memang tak kisah asalkan Mahathir atau Anwar.

    BalasPadam
  8. DAP kau ambil lah orang tua ni. Semoga DAP akan di porak perandakan oleh Tun M.

    BalasPadam
  9. Mohon tun m jadi pengerusi dap

    BalasPadam
  10. Atok nie nak apa lgi...semua dh ade umur yng dh nk malam tu banyak2 beramal untuk pulang.ke kampong asal..mcm dunia nie kekal.selama nye..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.