Header Ads

Header ADS

Rupa-rupanya PH hancing dah lama pelahap jawatan GLC.... senyap-senyap

Rupanya Rayer (yang dah lama senyap kerana Parlimen tak berlangsung) juga ada jawatan GLC.

10 dari 12 ahli lembaga syarikat Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang Sdn Bhd (PBAPP) adalah wakil rakyat DUN atau Parlimen PH. Ini lagi teruk.

Seorang lagi ialah AJK parti PH.

Maksudnya 11 daripada 12 ahli lembaga syarikat GLC itu adalah orang politik PH.

Entah kenapa syarikat ini perlu 12 ahli lembaga. Ini pasukan bola sepak ke apa? 11 pemain dengan seorang substitute.

Lembaga Khazanah Nasional cuma 8 orang manakala Petronas ada 9 ahli lembaga.

https://www.pba.com.my/?page_id=519


MR :  Cakap macam alim, tapi perompak wang rakyat secara senyap


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Kasih kubur ph hancing selamanya...

    BalasPadam
  2. "Mahathir juga berkata beliau tidak mahu menjadi perdana menteri sekali lagi, tetapi akan memegang jawatan itu jika diminta untuk sementara waktu.

    Ketika ditanya apakah beliau akan menjadi calon perdana menteri sekali lagi, Mahathir berkata beliau tidak menawarkan diri bagi jawatan itu."

    “Saya tidak menawarkan diri, tetapi saya melihat perkara-perkara ini sebagai tugas. Saya tidak berminat dengan kepuasan sendiri, tetapi jika saya dapat memberi perkhidmatan dan orang berpendapat saya boleh memberi perkhidmatan, saya ada.

    Masih Mencuba dan masih mengharap MP-MP bagi peluang Nasib pada MADEY dengan "KATA-KATA" seolah dia sahaja yang masih bernilai sangat..
    MP-MP yang yang menteri kena pecat lepas 22 bulan lalu kalau masih tak belajar dari pengalaman kena TIPU , kena KENCING, kena BOHONG, kena PERMAIN dan paling UTAMA KENA BANGANG DENGAN MADEY..tak serik lagi ke..ke nak "KENA" semula ayat "KENA" tu kali KEDUA oleh si MADEY ..SI PEMBUAT KEMUSNAHAN KARIER ORANG LAIN..

    MP-MP orang terpelajar..BIAR TERPELAJAR DAN MEMPELAJARI BUKAN NYA TERPELAJAR TAPI MASIH DI PERBONGOK KAN oleh manusia yang semakin kurang kewarasan atas sesuatu KEGILAAN..

    BalasPadam
  3. Ini lah yg puji2 atuk...atuk buka mata dan capang kan telinga lihat dan dengar apa yg belaku kat p.p.jgan asik tengok sebelah pn je.

    BalasPadam
  4. Cukup lah sekali terkena..org yang pembohong dia tak mampu berubah dlm sekelip mata apatah lg jika bohong dah jadi darah daging..dia akan berbohong dan dia tak sedar bahawa dia pembohong yg sebenarnya..penyamun DLL??

    BalasPadam
  5. Akal org melayu akhir zaman ,kebodo bodoan yg melampau.dh kena sihir kot.kepala dh di pijak tp masih mintak di henyak plk.perilaku pelik sebahagian besar melayu.nasib ko la melayu

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.