Header Ads

ads header

Flash News

Apa cerita pen drive yang didakwa ada pada Charles seperti pendedahan Lim Kit Siang?


6 dihukum gantung sampai mati kes bunuh Kevin Morais.

Motif pembunuhan Kevin Morais rupanya adalah kerana pertuduhan rasuah yang dikenakan terhadap seorang bekas doktor pakar patologi tentera dimana Kevin merupakan pendakwa mewakili SPRM.

Bekas doktor tentera tersebut dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Khas Shah Alam pada 9 September 2013 atas dua tuduhan rasuah membabitkan wang sogokan RM700,000.

Mayat Kevin kemudian ditemui disumbat dalam tong yang diisi simen. Gila kejam.

Eh bukan ke kita dulu diberitahu Kevin dibunuh kerana kertas pertuduhan terhadap Najib yang mengandungi initials Kevin?

Sampai masa tu dipersendakan jangan persoalkan 1MDB dan Najib nanti kena simen!

Ha, sebab korang pun mudah lupa, kita imbas kembali. SD Charles Morais yang dinaikkan di Sarawak Report satu ketika dulu.

Adik Kevin yang menetap di Amerika itu telah membuat satu SD dimana beliau mendakwa melihat satu kertas pertuduhan terhadap Najib yang mengandungi initials Kevin. (https://www.sarawakreport.org/…/ec7a37a953463b48cf11d0d1f28…)

Charles Morais kemudian berkata beliau menghubungi Clara, editor SR, dan bertanyakan dari mana sumber kertas pertuduhan itu yang beliau nampak disiarkan di SR.

Clara berkata beliau mendapat draf kertas pertuduhan itu dari satu email anonymous iaitu : jibby@anonymousspeech.com.

Charles percaya Kevin yang membocorkan draf tersebut kepada sarawak report dengan mendakwa nama Jibby pada email itu adalah nama babysitter lama beliau.

"‘jibby’ as this is the name of our old babysitter" - Charles ( p/s: 🤭 )

Charles turut mendakwa memiliki pen drive yang diberikan Kevin kepadanya sebelum beliau dibunuh.

"It is in safe custody in the US with someone who has instructions to release it publicly should anything untoward happen to me for swearing this statutory declaration." - Charles.

Pen Drive ini yang turut disebut oleh Lim Kit Siang dalam hantaran di blognya.

Charles juga tidak lagi menjejakkan kaki ke Malaysia selepas pengebumian Kevin.

Perihal semua ini kemudian dinaikkan semula oleh Lim Kit Siang dan dimainkan oleh pemimpin2 politik PH sehinggakan kita percaya Najib arahkan Kevin dibunuh untuk senyapkan kes 1MDB.

Sekarang di mana Lim Kit Siang (林吉祥) selepas 6 suspek dihukum gantung sampai mati? Dah baling batu sembunyi tangan?

Dan sehingga kini pun juga kita tidak pernah tahu apa yang terjadi kepada pen drive yang didakwa ada pada Charles itu seperti yang dikatakan semula oleh Lim Kit Siang.

( Najib Razak jangan lupa bank in. PM no akaun)

https://www.bhplus.com.my/…/pembunuhan-morais-doktor-tenter…

https://www.sarawakreport.org/…/arrest-warrant-for-the-pri…/

https://www.sarawakreport.org/…/kevin-morais-drew-up-the-c…/

https://ttkm.com.my/…/10/bunuh-kevin-morais-6-dihukum-gant…/

https://dapmalaysia.org/Kenyataan-Akhbar/2015/11/26/22244/

Ah Lis At Tontowi

MR :  Penyokong PH semuanya kena kencing dengan ATOK DAP


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


11 ulasan:

  1. Jangan ditangguh2 lagi,,dakwa lks di bawah akta hasutan dan berbohong...lks adalah cina yg tiada maruah, sesungguhnya,lks memalukan bangsa dia sendiri. Masih ramai lagi org2 cina yg hebat,bermaruah dan berramaddun tinggi. Terapi apek lks,,he is tottally the jerk one for sure. Please erased him from our country

    BalasPadam
  2. Fitnah satu dosa besar....org suka fitnah org xtakut akan azap allah...klu dia xtakut Allah....apa ada pd manusia

    BalasPadam
  3. Saman berbilion ringgit bior papa kedana apek tu

    BalasPadam
  4. Penabur fitnah spt Kit Siang mesti ada dalam senarai penyebar berita palsu - jangan sampai dia terlepas dari tangan pengadilan.

    BalasPadam
  5. Fitnah dan kencing dah sebati dengan pakatan hancing ibarat isi dan kulit...satu demi satu kes rasuah era ph terbongkar tika mana mereka meratib siang malam perompak dan penyamun kepada lawan politik...nasib macai macai rba yang dicuci otak dengan kencing dogpig.Mengharap ph bebas rasuah,merompak dan menyamun umpama menyuruh kucing menjaga ikan yang sedang dipanggang tepi dapur kayu...

    BalasPadam
  6. Ya, Najib memang lambat menangkis fitnah kerana dia tak sangka orang Melayu boleh senang diperbodohkan dan di kencing oleh DAP.
    Sekarang bila semua dah tahu dan sedar bahawa diri dah di kencing, dan satu persatu kebenaran telah terbongkar, maka Melayu Islam akan bangkit menentang DAP dan sekutu mereka.
    Siang malam, kami berdoa kepada Allah untuk menghancurkan kehidupan orang yang kuat fitnah. Tu sebab kau tengok satu persatu orang yang masuk parti fitnah ni mati dalam keadaan hina. Mati dalam keadaan yang amat busuk dan keji sekali sampai kubur pun tak mahu terima.
    Inilah balasan mereka yang jadi penyokong parti kuat fitnah PKR, PAN, DAP dan Pengikut pengikut Tun Mahathir Laknatullah.

    BalasPadam
  7. Orang kafir tidak pernah redha kepada agama Islam dan umat Islam maka umat Islam wajib menolak puak kafir harbi dan khadam liberal mereka secara total.

    Allah SWT telah berfirman:

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِّن دُونِكُمْ لَا يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ ۚ

    Maksudnya: “Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi "orang dalam" (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi.” Suraj Ali Imran: 118

    BalasPadam
  8. Bodoh punye sepet,,,
    Puihhh
    Sepet ngan bodoh berpisah tiada
    Klu x bodoh bkn sepet namenye

    BalasPadam
  9. Sebab ada dua lahanat kutty Mahathir dan Anwar peliwat tegar.. orang Melayu dibodohkan oleh pimpinan juhalak drp PH.. betul kata orang jika kwn dgn syaitan jd setan ,kwn dgn DAP jd anjing dan pengkhianat bangsa..maka pemimpin PH yg Melayu jd kaki fitnah penipu tidak ada maruah diri .. sikap kafir jd wajib kpd Melayu ph gembira jika bangsa Melayu merempat..nk tau org Melayu yang berakal jika bkn PH.melayu ph adalah contoh jelas terbukti mereka orang Melayu tolol kerana percaya Kutty Mahathir dan DAP kafir menolong mereka..ph jual maruah bangsa Melayu dan harta negara kamu orang Melayu memang bebal.


    BalasPadam
  10. Sepatutnya #DSNR buat laporan polis mengenai fitnah bertulis yang dibuat oleh LKS. Fitnah boleh menjahanamkan seseorang, maka DSNR wajar buat laporan polis utk diambil tindakan keatas LKS dan Charles Morais sebagai pengajaran yang lain agar tidak sewenang wenangnya membuat fitnah.

    BalasPadam