Header Ads

Header ADS

Bersalah Oleh kerana Najib Boleh Cabar Muhyiddin Sebagai PM - Kata satu lagi "Batu Api"


KUALA LUMPUR –
Bekas Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Lokman Noor Adam mendakwa, Datuk Seri Najib Tun Razak adalah satu-satunya individu yang mampu mencabar kedudukan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri.

Menurutnya, malah Najib juga mampu mencabar Tun Dr Mahathir Mohamad.

“Datuk Seri Najib satu-satunya manusia yang boleh mencabar Tun dan Muhyiddin dan beliau juga boleh mengambil alih jawatan sebagai Pengerusi UMNO dan Barisan Nasional (BN).

“Saya yakin apa yang berlaku hari ini adalah kesinambungan dan penganiayaan oleh pihak Pakatan Harapan (PH). Tidak sepatutnya kes ini diteruskan kerana ia berniat jahat dan pendakwaan yang bermotifkan politik,” katanya ketika ditemui di luar pekarangan Mahkamah Kuala Lumpur, hari ini.

Dalam pada itu, Lokman juga meluahkan rasa hairannya mengapa ada Ahli Parlimen daripada UMNO yang memberi sokongan kepada kerajaan Muhyiddin selepas Najib masih diperlakukan seperti zaman PH.

Katanya, beliau meminta Ahli Parlimen BN untuk tarik diri daripada menyokong Perikatan Nasional (PN).

“Saya mahu pastikan mereka yang sokong kerajaan Muhyiddin digugurkan daripada UMNO,” katanya.

# SH

MR :  Ini logik orang marah aje.. Macam PH kencing rakyat dalam banyak isu


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


11 ulasan:

  1. Apa yg diramalkan oleh Datok Lokman 4 bulan lepas sudah berlaku, sumbat DSN ke penjara.

    Apa yg di harapkan oleh DSZH untuk menjaga nasib bossku tidak berlaku,

    BalasPadam
  2. Kau dengan alasan mu , lobak man .

    BalasPadam
  3. aik masa bila pulak minda rakyat ni jadi tali barut ph????

    BalasPadam
  4. Lokman...jangan ajak kami yang baca buat dosa sama...

    BalasPadam
  5. .keputusan hari ini ALLAH berfirman ketentuan untuk KES NAJIB adalah bersalah..maka hak Najib sebagai Hamba ALLAH mempunyai hak meminta rayuan pada Mahkamah serta ALLAH juga..samaada berjaya atau tak..Najib akan tetap ke mahkamah rayuan..kerana ALLAH mahu NAJIB perlu berikhtiar, usaha dengan cara betul dan akhir sekali BERDOA apabila usaha dan ikhtiar dah di lakukan.
    Sesiapa yang berugama ISLAM..pasti tahu maksud"KUN FAYAKUN"..apa yang ALLAH berfirman YA tetap YA..TIDAK tetap TIDAK keputusannya. Jadi tunggu la keputusan Mahkamah Rayuan pula dan Lihat lah pada keputusan dan takdir ALLAH pada Najib . Saya dan siapa jua yang beragama ISLAM perlu REDHA dengan ketentuan dan Takdir ALLAH pada keputusan rayuan itu. ALLAH lebih mengetahui dari apa yang tidak kita ketahui dan tak perlu menjadi AHLI nujum berkenaan ketentuan ALLAH.

    BalasPadam
  6. Si lobak man ni mmg kuat batu api....dlu dia yg nk najib masok penjara.. Skrg ckp mcm menteri ph je.. Putar alam.... Nk raih sokongan ke.. Gila kuasa.. Puiiihhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang pasti lah.. Sebab Najib kalau masuk Penjara Sudah pasti kosong satu kerusi. Itu yang Dia berlakun salahkan Muhayidin pulak.

      Padam
    2. Lokman bukan betul dulu sokong Tun M lepas itu sokong pulak Anwar Ibrahim & sekarang Najib Razak,, bukankah menunjukkan betapa harami besar ini orang.

      Padam
    3. Lokman bukan betul dulu sokong Tun M lepas itu sokong pulak Anwar Ibrahim & sekarang Najib Razak,, bukankah menunjukkan betapa harami besar ini orang.

      Padam
  7. ko ni lokman,dr dlu smpi skrg klu brckp jer..pasti yg bodoh2 jer bnyi nya!pelik btol lh aq klu ada yg jd pnyokong ko nie.dia ni sebnrnya msih tkleh trima knyataan kene tendang drpd MT UMNO..itu sbb dok api2 kn org umno.. tk psl2 najib didpti bersalah psl bleh cabar tsmy sebgi PM!bodoh2 jer ko nie lobak man!pastu bleh plk ko ckp najib bleh jd presiden umno ngn pengerusi bn semula..pe ko ingt umno tu bpk najib yg pnya ke pe!sesuka hati nk buat..bodoh2 arr ko nie lobakman!

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.