Header Ads

ads header

Flash News

Flashback kerajaan tebuk atap Warisan dengan bantuan Mahathir


Lepas pru14, Warisan di bawah pimpinan Shafie Apdal tidak menang di sabah. Musa Aman bentuk kerajaan dengan majoriti mudah. Kerusi Musa Aman cuma 31 berbanding geng Warisan 29.

Keesokannya lepas atuk angkat sumpah PM, dia bagi amaran kepada adun2 sabah. Kerana kecut perut, ramai kemudian melompat tukar kem dan sertai geng Warisan menyebabkan kerajaan Musa Aman yang berusia sehari tumbang dan Shafie seterusnya mengangkat sumpah.

Jadi geng2 Warisan jangan nak sembang kata mereka mendapat mandat rakyat pada pru14 lepas. Kqmu orang dapat kerajaan dari mandat lompat.

Adakah bila melompat kepada kem kamu ia adalah OK Tetapi jika melompat ke kem lawan, ia adalah rampasan kuasa?

Hipokrit betul kamu bah. You reap what you sow.

#Kredit :Muhamad Harris Nasril    

MR : PH hipokrit kalau dia ok orang lain tak boleh terus saman atau report polis   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Saya amat2 setuju dengan pembubaran DUN Sabah...supaya tiada lagi tuduhan fitnah dan sebagainya..macam PN yg di katakan kerajaan pintu belakang...sinilah kita melihat kuasa jari jemari rakyat...kalau benar warisan mendakwa mereka jadi kerajaan atas mandat rakyat sedangkan terbentuknya kerajaan warisan kerana wakil2 rakyat lompat..maka sinilah kita akan mendapat jawapannya..saya ingin benar supaya wakil2 rakyat yang telah memperdaya BN masa PRU14 agar jangan dicalonkan dalam PRN kali ini...ini adalah sebagai satu pengajaran...kerana mereka2 inilah yang merosakkan kepercayaan rakyat..dalam PRU14..rakyat mengundi mereka kerana mahukan parti yg mereka wakili menjadi kerajaan...tetapi selepas menang suka2 pula lompat demi mengejar kepentingan peribadi...sebab itu saya cadangkan supaya mereka2 ini jangan di beri peluang lagi utk bertanding dlm PRN kali ini...

    BalasPadam