Header Ads

Header ADS

Kebodohan Fauziah Salleh

YB Lynas merangkap bekas Timbalan Menteri jaga Agama Kerajaan PH, sudah semakin kronik kena radiasi Lynas. Hari itu menipu pasal di CIQ. Kini punya nak membodek melangit bos agungnya, sanggup buat kerja menipu lagi. Kononnya wakil Hamas jumpa Nuar Brahim tetapi tak terliur nak jumpa TGHA selaku Duta Khas bertaraf menteri ke Timur Tengah.

Hakikatnya sebelum pergi jumpa Nuar Brahim wakil Hamas itu pergi jumpa TGHA sehari lebih awal. Menunjukkan prioriti dan penghormatan tinggi Hamas kepada TGHA dibandingkan dengan Nuar Brahim. Saya ULANG!!!

TENKIU
Hanisya Abdul Hamid

MR :  Tak bodoh tak panggil PH


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


20 ulasan:

  1. Tak usahlah memanggil orang bodoh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok lah panggil penipu.

      Padam
    2. Org yg suka memporak perandakan negara eloklah di panggil begitu. Hidup menyusahkan orang lain.

      Padam
    3. Dah lah BODOH... MENIPU pula.. Patut pun duduk dalam parti jijik bertuankan buat kerja jijik..

      Padam
  2. Orang cerdik tidak menipu kerana orang cerdik ingat pembalasan di akhirat.

    Orang bodoh suka membodek dan menipu di dunia ini kerana mereka fikir mereka tidak akan mati. Mereka fikir orang lain sahaja yang mati. Kasihan .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ooo...yeke tu...knpa mesti nk mghina org ea...

      Padam
    2. Dah menipu org kena pgil bodoh kat org yg menipu la. Atau pgil kat kau pulak

      Padam
    3. 1 lgi org bangang masih sokong kt penyamun walau dia dh dijatuhkan hukuman menyamun.. kikikiii
      #bangangabadi

      Padam
  3. Kalau tak pangil bodoh kita pangil gila bebal bingai tolol biul khas untuk mp.ph dan pengikutnya duk jilat perompak2 dlm ph

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tpi yg dh jatuh hukum sbb menyamun PH ke? Lain macam awk ni.. Klu nk sokong pon jgn bebal sgt awk oii.. Hahaa

      Padam
  4. SOP ph= menipu dan terus menipu.

    ph dan menipu, berpisah tiada.

    BalasPadam
  5. penyakit jiwa dan IMAN paling bahaya BODOH SOMBONG dan MUNAFIKUN...berusahalah pada sifat MAHMUDAH sifat2 mulia...ingat LYNAS/CIQ ingat MUNAFIK FUZIAH SALEH

    BalasPadam
  6. Kenapa Fuxiah tidak bertanding d Cini smalam.aku dgar dari mulutnya kami tidak akan beri kemenangan mudah dn percuma pada PRIHATIN Negara..kerana P unah H arapan sentiasa bersiapsiaga...akhirnya bagi alasan COVID kerana takut kalah dan HILANG DEPOSIT.TETAPI sentiasa MENYALAK kami sudah ada nombor EKOR untuk......

    BalasPadam
  7. Fuziah o Fuziah , apa jadi kat video hang yang potong ayam Lynas tu. Hang dah delete nampaknya. Kemain lagi pelakon utama anti Lynas ni.
    Penipu. Pembohong. Pakai tudung nampak Islamik tapi menipu. Olok olok aje.

    BalasPadam
  8. Sape Nuar yea... macam pernah dengar nama tu..weekkk

    BalasPadam
  9. Fuziah oh fuziah_-penyapu buruk

    BalasPadam
  10. Kasian machai betina PKR ni.. Bodoh tak bertempat.. Hebat sangat ke Anuar tu.. 2 kali masuk penjara kerana kes salahguna kuasa dan liwat.. Jangan buat Alim lah pak Sheikh.. Rakyat kena kamu tu

    BalasPadam
  11. Chini yang dibeli jutaan rasuah dan sogokan hingga buta hati danmata

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.