Header Ads

Header ADS

YB Baling buli Dr Mahathir mesti tonton!


Video di atas antara isinya membuatkan Mujahat terdiam bisu. Mahathir sendiri terkena sebiji atas dahi. Dr Maszlee nak tunjuk pandai pun menunjukkan 'kebanganganya'. Patut video ini di sebar keserata kampung tunjuk bangaimana PH menjahanamkan TABUNG HAJI.

Penjualan 76.2% daripada jumlah keluasan ladang milik Tabung Haji pada masa harga minyak sawit rendah satu pengkhiaanatan. Jual 1 hektar rm 4500 ja..cilaka!

Tuduhan kepada YB Baling adalah tuduhan politik oleh kerajaan PH nak buat persepsi buruk kononnya habis harta TH dirompak. S
epanjang 22 bulan PH memerintah, takde satu pun pertuduhan dikenakan ke atas saya, cuma YB Baling kena duduk lokap 11 malam.. Nak suruh rakyat kata YB Baling JAHAT!!
Itulah KECELAKAAN KERAJAAN PH.

Kerajaan PH ini memang cerdik bab menipu dan manipulasi, kalau dah tiada ilmu dalam mentadbir tabung haji, ada baiknya mengaku aje tak tahu urus.
Mujahat kata kerana THP ada hutang maka dengan itu dijual aset. Agaknya mujahat pun ada hutang kereta dan hutang rumah, kenapa dia tak jual rumah dan kereta dia untuk bayar hutang. Bangang betul pemikiran PH. Mujahat tiada kelulusan ekonomi agaknya sebab itu dia angguk je bila Lim kata jual.

----

30 minit yang sangat sangat sangat BERBALOI!

1. Penerangan tentang fakta sebenar TH yang disertakan bukti.

2. Pendedahan tentang penipuan dan fitnah PH berkenaan TH.

3. Atok kena sekolah kaw kaw!

4. Rupa-rupanya sehingga kini DS Azeez Rahim tak pernah didakwa atas salah laku/rasuah/salah guna kuasa/penyelewengan ke atas TH.

5. Terdedah kezaliman-kezaliman PH yang mengejutkan yang tak pernah diceritakan sebelum ini!

6. Baling sekolahkan Langkawi, Simpang Renggam, Jelutong dan Batu Kawan.

Abang kakak semua tengoklah. Gerenti BEST!


Tukang Jahanam TH


MR :  Video terbaik bekas Pengerusi TH


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Mne celake melayu yg sokong ph
    Bunyik sikit melayu ph celake

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat sini celaka melayu nak berbunyi.. tak ingat sejarah ke? Ke buat2 lupa.. dividen mula2 kita dapat rendah zaman pemerintahan siapa? Sbb tu kene restructure balik TH.. dah rosak abis dalam tu.. kene tgk kelemahan2 sampai kenapa dividen kene bagi rendah.. tapi kena ingat TH tu operasi dia berasaskan pelaburan.. perniagaan.. tak tau lagi untung rugi.. tapi kenelah buat sesuatu.. yg buat tu semua melayu Islam dalam TH tu.. So sekarang ni jgn buat kesimpulan.. kalau betul diorang ni buat salah dakwalah nanti.. dah pegang kuasa kan.. tapi kalau saje nak buat kesimpulan sebelum siasatan penuh dilakukan lagi teruk perangai dari PH tu.. haha.. nak spin agak2 la.. kan dah kene sebijik...

      Padam
    2. ....pandai rba ni berhujah...abis tu DSAzeerebbelum pun dipertuduhkanbhukum dlm makamah...nape puak2 rba menyalak2 kata perompak la penyamun laaa.

      ....sudah la rba...p balik laaa. Republik tu luas lagi tanah.!!

      Padam
    3. RBA parti rasis BiaD4P memang pandai spin. Mereka nak memecah belahkan bangsa Melayu. Bangsa penyamun. Mereka fikir Melayu ni bodoh, pemalas, etc. Bangsa mereka yg pemalas. Pandai menipu & menyamun. Kes terowong, bungalow takde swimming pool, etc

      Padam
  2. Mujahid bagi bukti n fakta..cuma mamak baling ni yg syok sendiri...! Tunggu la kes mahkamah mamak ni..blh tak dia jawap dlm mahkamah nanti..

    BalasPadam
  3. Ph bunyi lebih.. Sabit sana sabit sini.. Mamak tu xdk kes mahkamah pn. Org kampong dh muak..
    ..bau petai sedap lg

    BalasPadam
  4. Sesuai dengan keadaan nama nya mujahil ddan di tambah dengan satu perkataan lagi mujahat maka berlaku dalam pengurusan tabung yang tidak pernah berlaku...

    BalasPadam
  5. Pelindo II IPC Cabang Panjang Berkurban 26 Ekor Sapi Selengkapnya >>

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.