Header Ads

Header ADS

Penempatan haram Bukit Malut, Mahathir kata kerajaan dulu ada rancangan. Boleh percaya ke?


Mahathir pasal kencing nombor satu. Dulu tak nampak muka. Bila kalah turun padang kononnya nak ambil peduli.


MR :  Siapa tak kenal Mahathir tentu kena kencing. Yang terlalu kenal macam Anwar 2-3 kali kena kencing atas kepala


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. Kalau betul2 nak tolong labur lah duit situ. Kan duit banyak. Private jet dan bently tu kalau jual boleh buat mini market ala ustaz ebit. Cakap munafik putar belit boleh lah kutty ni.

    BalasPadam
  2. Dia belum tentu lagi nak bertanding dlm pru15.... so korang punya pasal le

    BalasPadam
  3. Macha ni korg mimpi la dia nak kuar duit dia bantu rakyat.. Cerita gayut je lebih.. Duit aku duit aku, duit kerajaan duit aku juga..

    BalasPadam
  4. Ahli Party Angkut Sampah

    BalasPadam
    Balasan
    1. RBA 10:41 adalah buruh angkut sampah Dogs And Pigs.

      Padam
  5. Haha.. kalau tgk penempatan haram Bukit Malut tu dh berkembang sejak berpuluh tahun dulu.. semua kerajaan tak buat ape2 perancangan pun.. jgn kata kat PH je.. kerajaan BN dulu ni pun sama.. dan kerajaan PN ni pun nampaknya akan sama.. huhu.. berzaman tmpat ni ni kene kencing dgn semua pemerintah..

    BalasPadam
  6. Penempatan haram untuk pengundi hantu Atok Kerala ???

    BalasPadam
  7. lu kincing kuat la kutty lu punya harta makan 7 keturunan tak habis, lagi mau sembang maa..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.