Header Ads

Header ADS

Kalau dengar cakap Mahathir, Babi pun boleh terbang


Hari ini dalam parlimen, Tun Mahathir kata dia tak pernah letak jawatan PM7.

Beliau kata dia tidak boleh lagi menyandang jawatan Perdana Menteri apabila PH sudah tidak menjadi kerajaan.

"Jadi macam mana saya nak letak jawatan lagi, saya dah tak ada jawatan. Ini saya fikir payah nak difahami... diulang perkara ini berkali-kali macam tak boleh dengar ke tak tahu lah." kata Tun M.
https://www.hmetro.com.my/…/609982/saya-tidak-letak-jawatan…

 Eh....

Kerajaan PH tumbang SETELAH kamu letak jawatan.

Bukan kamu dibatalkan jawatan PM sebelum kerajaan PH tumbang.

Tengoklah Shafie kat Sabah.

Shafie hilang sokongan majoriti DUN tapi dia tak letak jawatan Ketua Menteri pun. Dia cuma tunggu pilihanraya.

Dulu Tun M kata dia ada banyak sebab dia letak jawatan masa itu.

YDP Agong titah bahawa baginda pernah pujuk Tun M jangan letak jawatan tetapi Tun M tegas dengan keputusan nak letak jawatan.

Hari ini Tun M kata dia tak pernah letak jawatan pulak!

Dulu Tun M bulan Februari menipu ke?

Atau YDP Agong membohong?

Ataupun pejuwang bulan Ogos kelentong?

Minta penjelasan.

NAJIB RAZAK

#Sumber : FB   

MR :  Orang nyanyuk jangan dilayan  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. Pakatan hancing pimpinan gonna end sembang lebat, bukan setakat babi boleh terbang , gajah pun boleh terbang, tetapi habuk pun tarak.

    BalasPadam
  2. x payah la org tua dh nyanyuk x lame dh tu.ckp pun mengarut2 dh letak jawatan katanya x letak jawatan.dh merapu dh org tua ni.

    BalasPadam
  3. Ada lagi ke yg percaya kelentong Tun ni

    BalasPadam
  4. rehat la di rumah layan family serta cucu. Solat dan berdoa agar sihat dan tenang selalu..tidak perlulah lagi merapu pusing U..

    BalasPadam
  5. Lepas ni Tun boleh disiasat sama ada menyalah gunakan kuasa. Kalau Tun bukan Perdana Menteri boleh ke anak anak Tun boleh jadi kaya macam sekarang. Kalau tak, dalam definisi Islam itu salah guna kuasa maknanya, walaupun Tun tak de tanda tangan apa apa.

    BalasPadam
  6. Bukan takat babi...gajah pun boleh terbangπŸ˜‚πŸ˜‚

    BalasPadam
  7. Janganlah percaya orang tua ni cakap berbelik2 aku sampai bila pon x percaya

    BalasPadam
  8. Penyamun tak letak jawatan tapi hilang bila BN kalah..penyamun mungkin PM lagi hahahahaha

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.