Header Ads

Header ADS

Teresa Iri Hati Dengan Pencapaian Penggantinya


Ternyata sejak Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali menerajui Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi banyak program dan aktiviti yang imovatif dan produktif telah diperkenalkan kementeriian sehingga memberi keyakinan dan nafas baru kepada pemain-pemain industri dan rakyat jelata bahawa industri perladangan kita sesungguhnya terus kompetitif dan punya masa depan yang baik buat rakyat dan negara.

Dalam tempoh 5 bulan sejak mengambil-alih kementerian rakyat telah melihat betapa proaktif dan agresifnya Menteri yang baru dalam memikul tanggungjawabnya berbading Teresa Kpk semasa pemimpin DAP itu menjawat jawatan yang sama.

Dengan takdir Tuhan harga komoditi dan haail ladang juga semakin stabil dan meningkat lantas terus menjana pulangam yang baik buat pemain industri dan rakyat jelata yang terlibat.

Tidak keterlaluan dikatakan prestasi kementerian semakin memberangsangkan sejak Menteri baru mengambil-alih dan ini memberi kesan positif buat semua.

Rakyat yang terkesan sebelum ini dengan harga komoditi dan hasil ladang yang tidak menentu hari ini menarik nafas lega apabila semuanya beransur dan kembali pulih.

Pencapaian yang diraikan ini rupanya dijaki sesetengah pihak terutamanya musuh politik kerajaan.

Lalu di Dewan Rakyat baru-baru ini isu lawatan kerja Dr Khairuddin ke Turki yang kembali kononnya tanpa mematuhi SOP dibangkitkan Teresa dan bangku pembangkang secara berlebih'lebihan sehingga kelihatan seolah mahu dipolitikkan.

Jika benar Menteri telah melanggar SOP maka tindakan harus diambil dan kita percaya Menteri sendiri sebenarnya tidak ada niat melanggar sebarang peraturan kecuali mengutamakan tugas dan kepentingan negara.

Teresa tuduh Menteri mungkin telah mencetuskan "Kluster Khairuddin Takiri" sedangkan sehingga hari ini setelah lebih sebulan kepulangan Menteri tidak ada apa bukti bagi menyokong dakwaan jahil Teresa itu.

Janganlah keraba dengki dan irihati dengan pencapaian kerajaan dan Menteri maka apa sahaja peluang yang ada mahu dipolitikkan.

Jika ada kesilapan dipihak Menteri beliau wajar dikenakan tindakan. Tetapi janganlah mencetuskan panik dan menghasut rakyat dengan dakwaan jahat yang bukan- bukan dan tidak berasas.

Menteri berkenaan dan kerajaan dijangka mengeluarkan kenyataan resmi berhubung perkara ini. Sementara itu agi Teresa jadilah pembangkang yang konstruktif atau membina bukannya yang kecewa dan pengadu-domba.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1296355530703780&id=100009880363600

ROSLAN SMS



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


11 ulasan:

  1. Iri hati bab lain

    Balik luar negara kena la kuarantin

    Itu kan undang2

    BalasPadam
  2. Baru 4 bulan brader, disebabkan korang sailang member sendiri sbb nak jadi menteri tunggulah saat kemusnahan diri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. RBA 5:55 ternakan parti kafir harbi roket sibuk fitnah parti Islam dan parti Melayu.

      Padam
  3. Agong pun patuh SOP la bahlol! Lebai tu atas dr agong ke?

    BalasPadam
  4. Benda salah tetap salah........ Jangan double standard.......

    BalasPadam
  5. Yg betul kita kata betul yg salah tetap salah... Kepimpinan menunjukkan teladan..

    BalasPadam
  6. Cuba Dap buat salah mcm lebai q7, X berenti2 lebai dan pentaksub terpekik terlolong siang malam..kah355x

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak Ada maknanya la eh. Wasting time Ada la. Dah dikenakan hukuman kenapa nak bising2 lagi. Move on Dan buat kerja masing. Lagipun Menteri tu negatif covid Dan Tak Ada kluster Bari yg wujud ekoran kesalahan Menteri tu. Bising2 lagi buat apa? Memang sah la PH ni kaki putar Alam.

      Padam
  7. Kesalahan menteri PN yang telah disahkan negatif covid-19 dan tidak berbahaya kepada orang ramai adalah sangat kecil dan remeh berbanding dengan kesalahan sangat besar Pee H kencing rakyat hingga hancing dengan pelbagai janji palsu, fitnah, pembohongan dan u-turn.

    Mengapa puak RBA tidak menyalak histeria berkaitan kesalahan besar Pee H ?? Kita tahu RBA tidak akan menggigit jari tuan mereka sendiri yang menyuap dedak cap roket ke dalam mulut RBA sendiri.

    BalasPadam
  8. tiber ramai pulak RBA dlm website ni...

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.