Header Ads

ads header

Flash News

Walaupun ada surat, tetap nafi supaya "kencing" nampak real

Dia tak banyak cakap tulis surat pendek tulisan tangan (entah tulisan siapa) nafi aje. Ini kali kedua dia nafi dalam nota ringkas. Walaupun di parlimen di sbuta ada surat dengan tarikh sekali. Dia tahu itu tak boleh didedah diluar kerana ada akta.

PH laung kalau tak betul samanlah. Dia cerdik pasal nak kencing penyokong PH, dia tak perlu saman (kalau saman kalah) dia sekadara nafi dlm nota ringkas. Mkini jadi media propanganda akan membodohkan pembaca kononnya itu semua tak betul.

PH ni memang pasal menipu dan manipulasi no. 1

-----

Bekas Peguam Negara Tommy Thomas menafikan dakwaan kononnya dia bersetuju supaya kerajaan Pakatan Harapan (PH) menyelesaikan tuntutan dana dan aset milik Malaysia daripada bank pelaburan global, Goldman Sachs.

Dalam satu surat tulisan tangan kepada Malaysiakini, Tommy berkata dia tidak akan membangkitkan perkara itu lagi.

Tommy berkata beliau juga tidak berhasrat untuk memanjangkan persengketaan dengan Menteri Kewangan Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz yang sepatutnya memberi tumpuan menguruskan ekonomi negara dan menangani penularan Covid-19.

"Saya cacat tanpa salinan semua surat saya mengenai Goldman Sachs kepada perdana menteri.

"Oleh itu, saya akan berhenti memberikan komen mengenai perkara ini, kecuali untuk kali nterakhir menafikan bahawa kami bersetuju untuk menerima AS$1.75 bilion.

"Kami tidak setuju. Tidak ada penyelesaian yang dicapai dengan Goldmans ketika saya mengundurkan diri pada 28 Februari 2020," tulisnya lagi.

Surat tulisan tangan itu ditandatangani (Tan Sri) Tommy Thomas dan bertarikh 7 Ogos 2020.

MR : Kena kencing lagi penyokong PH   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan