Header Ads

Header ADS

Alasan Bodoh Khalid Samad, Husam letak jawatan Naib Presiden kerana nak tawan Kelantan


Amanah hari ini mengesahkan bahawa Husam Musa telah melepaskan jawatan sebagai naib presiden parti itu.

Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad, dalam satu kenyataan berkata, perlepasan jawatan berkenaan telah diluluskan oleh mesyuarat bulanan jawatankuasa Amanah yang diadakan pada 6 September lalu.

“Permohonan perletakkan jawatan ini adalah untuk membolehkan beliau memberikan tumpuan kepada usaha memenangkan kerusi untuk Amanah di Kelantan, khasnya di kawasan parlimen Kota Bharu yang beliau ketuai,” kata Khalid.

Walua bagaimanapun, katanya, memandangkan kebolehan dan kemampuan Husam masih diperlukan di peringkat nasional, jawatankuasa nasional Amanah mengambil keputusan untuk memintanya berperanan memantau dan bertindak sebagai penasihat kepada tiga biro.

“Ini sebagai persiapan menghadapi pilihan raya umum ke15.

“Tiga biro ini adalah biro pilihan raya, biro komunikasi dan biro strategi. Kertas cadangan berhubung peranan barunya sedang disediakan untuk persetujuannya,” katanya.

Khalid juga memaklumkan bahawa apa jua gambaran bahawa Husam meletak jawatan kerana tidak berpuas hati dengan presiden parti, Mohamad Sabu atau mana-mana pimpinan Amanah lain adalah sebagai tidak berasas.

Sebaliknya, menurutnya, ia dilakukan demi melonjak dan mengukuhkan lagi kedudukan Amanah di Kelantan, khususnya di Kota Bharu.

Awal hari ini, Husam turut menafikan pergeserannya dengan Mohamad.

Ini selepas sebuah portal berita menerbitkan satu artikel yang mendakwa peletakan jawatannya dalam parti itu dan sebagai pengerusi Pakatan Harapan Kelantan berpunca daripada pergeseran mereka.

"Itu tidak benar. Saya menafikan kandungan artikel itu," katanya melalui kiriman teks.

MR :  Amanah ni selagi boleh kencing dia kencing!  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Kesian tengok parti budak surohan aka KHADAM DAP ni?

    Hj Hadi kata hanya menjadi ahli himpunan penyokong DAP sahaja?

    BalasPadam
  2. Dah berserabut dah parti ni.

    BalasPadam
  3. Bukannya ada pengaruh apa satu pun parti yg jd baruwah dap ni. Hanya ibarat tahi ayam yg terlekat di kasut ja. Sapu kat rumput,,hilang la...rakyat dah tak ambil kisah oun apa yg berlaku kod parti najis dap ni..

    BalasPadam
  4. Apa nak dihairankan jika puak munafik yang menjadi barua Dajjal Action Party suka berbohong dan kencing rakyat kerana mereka sendiri telah menghina Allah konon mereka lebih bijak dari Tuhan dan menfitnah Rasulullah S.A.W. konon baginda pernah mungkir janji dan menyifatkan baginda sebagai pelarian.

    Surah AlBaqarah Ayat 14:

    Dan apabila mereka (puak munafiqun) bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: Kami telah beriman dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula: Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman).

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala bapak kau...suka2 mu je nk maki org, otak isi taik ke..

      Padam
    2. Wah RBA 2:40 ternakan parti kafir harbi biaDAP meroyan dan menyalak histeria kerana termakan cili.

      Pedas sangatkah RBA ? Kasihan !

      Ha ha ha ha ha ......

      Padam
  5. Cuma nk ketawa ajeee.... Ha.. Haaa.. Haa.. Itu aje

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.