Header Ads

ads header

Flash News

Fatwa PAS Berubah Kata Mat Sabu


1) Orang duduk dekat akan tahu PAS umpama serai. Banyak kegunaannya. Boleh buat tomyam. Boleh buat rendang. Boleh masuk dalam pelbagai jenis makanan. Maknanya banyak manfaat.

2) Orang duduk jauh akan nampak PAS macam lalang. Mana tidaknya, daun serai dan daun lalang nak sama jika dilihat dari jauh. Tak reti beza antara lalang dan serai. Tak layak jadi tukang masak.

3) Orang buat anologi, dia nampak macam melabel. Orang cherita sirah nabi, dia nampak macam tunggang agama. Orang bikin strategi politik, dia nampak macam fatwa. Orang jenis ini tak boleh dibuat kira.

Dr Tanaka Mustafa
(Ketua Cawangan Ghaib)

#Sumber :  FB  

MR :   Mat Sabu tu ambil tukang masak pun tak sempat habis ngaji 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. anak durhaka( dari pas) dan anak didikan kesayangan( dari pap) akan melahirkan atau zahirkan anak dua muka( man with two faces) nampaknya begitulah, ciri2nya telah pun mula dizahirkan

    BalasPadam
  2. MAT SABU YANG BIKIN SERABUT DAN KHIANAT PADA JEMAAH..KECUNDANG UTK DILANTIK SEBAGAI TIM PRESIDEN PAS DALAM MUKTAMAR...DILAMAR DAPIG SEMATA NAFSU SERAKAH MEREKA....SAYANGNYA MENOLAK KEINSAFAN KEMBALI KE JALAN ALLAH OLEH UMNO.. MEREKA TIDAK KAJI SIRAH NABI BILA OMAR KHATAB YANG NYATA MUSUH UTAMA ISLAM MEMILIH AGAMA ALLAH DAN DIJAMIN SYURGA.

    BalasPadam
  3. Fatwa PAN tak berubah...buleh bekerjasama dgn kapir sampai bila² walaupun kapir hina dan hancurkan Islam..gitu kut.

    BalasPadam
  4. Mat Sabu pemimpin parti Islam PAN. Anak makan ganja kat disko camna?Masa dalam PAS, tadaka bunyi masalah gini.Bila keluar PAS,banyak sangat fitnah kerana sayangkan DAP.Anak mat sabu makan ganja didisko bukan di masjid,anak Husam Musa jual pil kuda.Ini semua setelah mereka bukan lagi menjadi sebahagian pemimpin PAS.

    Tak sokong PAS,hak kamu tapi jangan fitnah.nanti Allah bayar tunai sebelum mati

    BalasPadam