Header Ads

ads header

Flash News

Mohammaddin sangat biadap – Zahida


KUALA LUMPUR –
Datuk Mohammaddin Ketapi sangat biadap apabila menghina wia-wira negara yang terkorban dalam tragedi Lahad Datu pada tahun 2013.

Malah, kenyataan itu tidak boleh diterima sama sekali, tegas Ketua Puteri UMNO, Datuk Zahida Zarik Khan.

”Kita tanya pada Warisan, adakah 235 orang warga Filipina yang bersenjata mendarat di Kg Tanduo pada 11 Februari 2013 adalah anjing dan ayam?

”Adakah sebilangan pengganas sulu yang mati bertempur dengan pasukan keselamatan kita adalah anjing dan ayam? Dan yang paling penting adakah seramai 10 anggota polis dan dua anggota tentera yang terkorban akibat dibunuh oleh anjing dan ayam?,” soal beliau.

Zahida menambah, sudahlah gagal membela rakyat Sabah, kali ini Warisan menghina wira-wira yang terkorban pula.

”Kenyataan pemimpin Warisan ini sangat biadap dan langsung tidak boleh diterima sama sekali,” ujarnya.

Katanya, Puteri UMNO mendesak agar pemimpin Warisan berkenaan memohon maaf kepada ahli keluarga wira negara yang terkorban mempertahankan negara ketika tragedi itu.

Beliau turut menyeru rakyat Sabah agar menolak secara total semua calon Warisan yang bertanding di Pilihan Raya Negeri Sabah kali ini.

#Sumber :   – MalaysiaGazette  

    


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. MOHAMDIN KETAPI bukan sahaja layak diketuk ketampi malah dilucutkan warganegara dan tidak perlu jadi juara WARISAN dan sekutunya...maaf keluarga kami terkorban di sana sepatutnya engkau pun terbunuh masa itu KELUAR KUBUR Baru bercakap KEMATIANKU hanya SANDIWARA

    BalasPadam
  2. cuba senaraikan parti apa bersekutu bersama warisan. dari situ andaian bole dibuat

    BalasPadam
  3. Ape bezanya menteri PN yg menuduh pelajar sabah menipu demi keuntungan?? Apa bezanya menteri PN yg menipu demi mengelakkan daripada dikuarantin?? Tindakan yg sgt biadap terhadap rakyat.. meremehkan rakyat.. tidak boleh diterima sama sekali.. so masa tu ko kat mane Zahida??? Pandai plak senyap sunyi.. bab ni melalak la plak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa yang kamu merepek ni brader...fokus pada isu dan rasional bila komen kerana MR bukan tempat untuk pengulas cacat otak yang ramai dalam MK ....jika menipu apa dan siapa yang ditipu.Kamu buta undang undangkah hingga tidak boleh bezakan antara menipu dengan melanggar peraturan. Yang menipu sijil kelulusan , manifesto, kenyataan negara bangkrap dan banyak lagi ..bukankah itu dari kluster hancing kamu juga. Apa motif si bangang tu menghina para pejuang negara. Jangan jangan kamu yang sama sewel kerana ajaran kluster hancing kamu menipu dengan mengatakan komunis pun dikatakan pejuang kemerdekaan

      Padam
    2. terbaikkk 2.05 ptg....RINGKAS DAN PADU utk mereka yang OTAK2 SANDIWARA.Kami adalah pewaris yang terkorban.

      Padam