Header Ads

ads header

Flash News

Veveonah teruja dijemput makan malam bersama PM


KUALA LUMPUR :
Pelajar yang mencetuskan kontroversi kerana belajar dan menjawab peperiksaan dalam talian di atas pokok, Veveonah Mosibin hari ini memuat naik gambarnya bersama-sama Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Dia teruja apabila Perdana Menteri sudi menjemputnya dan juga kedua ibu bapa untuk makan malam bersama-sama di sebuah hotel di Sabah, malam tadi.

Ini berikutan Muhyiddin berada di negeri itu bagi menjayakan kempen Pilihan Raya Negeri Sabah ke-16.

Veveonah turut memuatkan rasa hatinya itu menerusi laman Instagramnya, vevemacho hari ini.

“Kekal hebat.  Ini merupakan satu penghargaan kepada saya dan kedua ibu bapa kerana makan malam bersama-sama Tan Sri Muhyiddin Yassin.

“Beliau (Muhyiddin) merupakan seorang yang merendah diri dan merupakan seorang yang menakjubkan. Terima Kasih banyak Tan Sri,” katanya.

Isu Veveonah memanjat pokok untuk mendapatkan capaian internet menjadi tular di media sosial beberapa bulan lalu.

Malah, isu itu menjadi bertambah panas apabila Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Zahidi Zainul Abidin mengeluarkan kenyataan bahawa tindakan Veveonah memanjat pokok bukan untuk menjawab peperiksaan sebaliknya sekadar untuk mengejar populariti.

Zahidi berkata demikian ketika menjawab soalan tambahan di Dewan Negara baru-baru ini.

#Sumber :  -UTUSAN  

MR :   Cerdik Muhyiddin, selesaikan kes ini untuk elak jadi beban di PRN 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Tak cerdik mane pun.. sepatutnya dia arahkan menteri2 yg memfitnah tulah yg kene mengadap Veveonah tu.. mintak maaf face to face.. diakan ade kuasa.. tapi oleh kerana Muhyidin kecut telur pada menteri2 yg buat salah tu terpaksalah beliau sendiri yg minta maaf bagi pihak menteri.. inilah PM yg Melayu dok bangga2 tu.. jgn ingat Veveonah dan orang Sabah senang cair.. orang jemput kita raikan.. undi belum tentu..

    BalasPadam
  2. Tan Sri Muhyuddin Yassin lagi cerdik daripada yang tukang komen di atas. Status beruk PH memang cam tu, 22 bulan memerintah macam babi sondol. Takde pencapaian langsung. Epic fail.

    BalasPadam