Header Ads

Header ADS

Bangsa DAP dan macai PH tak faham penjelasan Peguan Negara


Peguam negara dah jelaskan kenapa Menteri Khairuddin tidak didakwa.

Tiada arahan kuarantin (borang 14b) dikeluarkan oleh pegawai KKM di KLIA untuk Khairuddin masa dia pulang.

Bagaimana pula nak langgar undang-undang kuarantin jika tiada arahan kuarantin diberi?

Jika kes di bawa ke mahkamah, confirm kes dibuang oleh hakim.

Sebab itu, saya minta Khairuddin didakwa dalam mahkamah. Biar hakim tentutkan. Jika hakim buang kes, barulah PH puas hati.

Maka Teresa pun terima alasan peguam negara dan serta-merta mulakan perjuangan dia untuk mencari mangsa baru.

Teresa tengah cari pegawai KKM yang tidak keluarkan arahan kuarantin dan benarkan Khairuddin pulang ke rumah.

Apapun, minta ahli UMNO buat laporan polis terhadap Teresa sebab dia sendiri mengaku langgar PKP pada bulan Mac lalu apabila dia merayau keluar rumah dia untuk berkawan dengan jiran dia dari negara China.

MR :  Dia nak jadikan isu ini sehingga PRU-15 sebab mereka tak ada isu 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


14 ulasan:

  1. lu tak ada paham kah, lu mana belajar(sekolah)

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia punya geram sampai tak sedar diri, hampir2 nak gantung diri nasib malang tali tak cukup panjang, ini perangai puak desparado, dengar2 pru15 nanti nak jadi issue bahan kempen pulak

      Padam
  2. Memang mereka tiada isu.

    Adakah dgn membawa isu ini akan mengubah nasib rakyat ? Tidak.

    Adakah dgn membawa isu ini akan menjadikan kehidupan rakyat lebih baik ? Tidak.

    So, tak payahlah buang masa dgn Teresa Kok. Waktu dia jadi menteri tiada keuntungan di bawanya , sebaliknya kerugian berganda gandam

    BalasPadam
  3. Itulah sivik pemimpin2 pas hari ini..,mereka tak pernah faham dan tahu tentang undang2.. maka mereka tdk peka soal undang2...dari segi etika sebagai pemimpin..,apakah jenis pemimpin ini layak memimpin rakyat banyak.. ?
    Rakyat ditekan supaya patuhi undang dan
    Diseksa bila merrka langgar undqng2...sedang pemimpin spt khairufin ini dilepaskan bebas bermaharaja lela....kerajaan apakah sot itu..adilkah buat rakyat malaysia hari ini.. ?

    BalasPadam
  4. Sekarang macai MCA pula dah meyuarakan perkara sama dgn DAP.. ni camane plak ek? Nampaknya MCA pun tak paham keputusan bangang dari peguam negara ni.. haha.. nampak dah tak betul tajuk berita tu.. rupenye macai PN pun tak paham.. bila peguam negara menipu demi agama dan inilah jadinya.. dia ingat bila menipu demi Islam tu Allah sayang dan masuk syurga.. haha.. Islam nampak bangang bila ade penganut yg macam peguam negara dan Khairudin tu..

    BalasPadam
  5. Kalo lebai x salah, nape dia bayar kompaun 1k sm pulang balik gaji menteri 4 bulan??
    Jawap la kamu wahai lembu2 Pas sekalian

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11.01PG SEBAGAI OTAK LEMBU..KHAIRUDIN BAYAR IK DAN GAJI SERTA MOHON MAAF SEBAGAI YANG BERJIWA BESAR...tidak sama dengan bekas menteri2 kesayangan kamu LEMBU yg menghina ISLAM/NABI/sayang dan iktiraf LGBT/HINA YDPA PASUKAN KESELAMATAN sebagai sandiwara... TIDAK BERSEDIA MENYEKAT pelancong cina semasa covid baru menapak alasan jgn bimbang kerana jauh dari negara cina dan patut kurung mereka dikandang LEMBU..Wan AZIZAH DAN MAHATHIR

      Padam
    2. bersikap mulia wpun mahhkamah belum bicara terhadapnya dn jatuh hukum...sanggup bayar denda pulang gaji...mungkin org lain Baling batu sembunyi tangan

      Padam
    3. Mantap la benak lembu2 Pas
      .kah355. Bijak jgk anon 11.01 psg perangkap.
      Bayar kompaun pun kira jiwa besar. Lps ni blh la suma org kaya pakat langgar Sop kuarantin. Takat 1k celah gigi je. Kehh355x!
      Tp xleh lawan jiwa besar najib. Menyamun lps tu hantar org gi buat haji..

      Padam
    4. 8.54PTG..KEMATIAN KAMU DAN KELUARGA kamu NANTI tidak perlulah diurus lembu2mu.Seloknya ditokong2@ KUIL kerana yang tersirat dihati dan sekutumu...KAFIRUN yang BAIK itu lebih AFDAL dan BAIK dari MUSLIM yang berdosa...SEDARLAH amalan KAFIRUN BAIK hebat macammana TIDAK diterima ALLAH sekali tidak beriman...manakala muslim yang berdosa pun diterima TAUBAT sebelum ajal menjemput

      Padam
  6. Tentang kes Khairuddin adalah kes membabitkan kredibiliti dirinya ..hanya tiada surat pengesahan dari KKM untuk dia kuarintin diri ...nak didakwa..dia bukannya POSITIF COVID 19 yang memerlukan KKM pakaikan GELANG PINK...kesnya XSAMA dengan yang pakai GELANG PINK...hanya kesilapan dia dari moral sebagai PEMIMPIN yang sepatutnya dia buat kuarintin sendiri secara sukarela...kira dia oklah masih lagi akui kesilapannya ..xlah dia gunakan AGAMA untuk dia lindungi kesalahannya sendiri..maknanya kesilapan yang boleh dimaafkan..xtahulah kalau PH gunakan ini disebabkan untuk mencari keuntungan politik supaya dapat MENUTUP KEGAGALAN MEREKA masa lalu..keuntungan yang sedikit umpama sehelai LALANG yang dicuba MENUTUP BANGKAI GAJAH YANG MEMBUSUK..kn kn kn AWANAMA 10.54 Haha Hukhuk.., 😁😁😁

    BalasPadam
  7. puak2 desparodo sudah mula hilang akal kononnya bekas peguam negara mereka lah yang banyak berbuat jasa, akibat dari mata tak buta tapi hati banyak buta

    BalasPadam
  8. So kenapa khairudin bayo kompaun?

    BalasPadam
  9. So kenapa khairudin bayo kompaun?

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.