Header Ads

Header ADS

Dalam kecoh politik, Muhyiddin rileks jalankan tugas adakan sesi pra-Kabinet bersama Agong


KUALA LUMPUR:
Tan Sri Muhyiddin Yassin pagi tadi menghadap Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah bagi sesi pra-Kabinet menerusi persidangan video.

Perdana Menteri melalui akaun Facebook miliknya, turut memuat naik beberapa keping gambar persidangan video itu yang dilakukan dari kediamannya.

Mesyuarat pra-Kabinet diadakan bersama Yang di-Pertuan Agong setiap minggu bagi berbincang dan bertukar pendapat berkenaan isu semasa.

Perdana Menteri mempengerusikan mesyuarat Kabinet menerusi sidang video. - Ihsan FB Muhyiddin Yassin
Perdana Menteri mempengerusikan mesyuarat Kabinet menerusi sidang video. - Ihsan FB Muhyiddin Yassin

Perdana Menteri mempengerusikan mesyuarat Kabinet menerusi sidang video. - Ihsan FB Muhyiddin Yassin
Perdana Menteri mempengerusikan mesyuarat Kabinet menerusi sidang video. - Ihsan FB Muhyiddin Yassin

Perdana Menteri mempengerusikan mesyuarat Kabinet menerusi sidang video. - Ihsan FB Muhyiddin Yassin
Perdana Menteri mempengerusikan mesyuarat Kabinet menerusi sidang video. - Ihsan FB Muhyiddin Yassin

Lazimnya, mesyuarat pra-Kabinet diadakan di Istana Melawati, dekat sini.

Perdana Menteri masih menjalani kuarantin kendiri selama 14 hari mengikut nasihat Kementerian Kesihatan (KKM).

Keputusan itu diambil susulan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri, telah disahkan positif COVID-19 pada 5 Oktober lalu.

Sebelum ini, Perdana Menteri beberapa kali mengadakan persidangan video bersama Yang di-Pertuan Agong sejak pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bagi membendung penularan pandemik COVID-19.

Sesi sidang video julung kali diadakan Perdana Menteri bersama Yang di-Pertuan Agong pada pertengahan April lalu.

#Sumber :  BH  

MR :   Sudah pasti Agong tahu bahawa Muhyiddin bukan main olok-olok dengan dia untuk cari publisiti... Agong sangat arif kedudukan sebenar PM Malaysia 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


11 ulasan:

  1. Bagilah sape2 pun jadi PM mestilah kene berlagak rileks time2 cam ni.. takkan bila Anwar gertak macam ni terus tunjuk pucat dan taknak buat keje.. nak sedapkan lagi hati, penyokong pun buat2lah cerita nampak PM tak terkesan dgn semua ni.. propaganda politik beb.. sebelum ngan selepas mesyuarat kabinet tu mane kita tau gelabah n gabra dia camane.. huhu.. tu belum lagi UMNO nak jumpa tuntut macam2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Darah keling memang tak boleh pakai.

      Padam
  2. Mana kau tahu dia rilek???!!! ramai betul admin bunga celaka dalam mr ni. berapa midin bayar korang ni???

    BalasPadam
    Balasan
    1. emosi berfikir, emosi membuat ulasan dan tanggapan adalah sifat terburu. Sifat terburu lahir daripada pemikiran cetek

      Padam
    2. Terburu buru datang dari syaitan...

      Padam
    3. Darah keling memang tak boleh pakai.

      Padam
  3. Antara PM yang paling disayangi rakyat dan dicemburui oleh pihak yang tidak sehaluan dengannya.
    Tetapi Allah melakukan kehendaknya tanpa campur tangan sesiapa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. cucu tok dewi, sila pastikan anda tidak berada di dalam keadaan lalok ketika memberi komen. sekian terima kasih

      Padam
    2. @
      UNKNOWN
      14 Oktober 2020 5:21 PTG

      Darah keling memang tak boleh pakai.

      Padam
    3. releks le awanama618 anak keling. jangan le sayang sangat dengan si midin. ooppppsss sori anak keling macam kau apa tau. sama spesis mader

      Padam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.