Header Ads

Header ADS

Teguk arak sampai pagi bagi Melayu PH tak apa, asal jangan berlunjur kaki

Musuh Islam bencikan ulama ni sebenarnya sunatullah.. Bukan hari ni je. Sejak zaman para anbiya dan Rasul lagi. Dok pelik pun..

Yang peliknya jika ada ulama yang disayangi oleh musuh-musuh Islam.


Link FB Melayu bodoh (sila klik)

Jika Abdul Hadi duduk berlunjur melihat alam sekitar dikata membazir.. Mereka yang teguk ARAK sampai pagi tak kira membazir.

Melayu PH tukang posting bodoh sama.

MR :  Bila sertai atau sokong PH memang jadi bodoh cara berfikir  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


14 ulasan:

  1. Yg teguk arak tulah yg menguasai ekonomi malaysia.. byk duit beli tanah melayu.. byk duit bagi peluang kat melayu kerja.. byk duit rasuah melayu.. lepas tu melayu meroyan sbb tanah tergadai.. yg bagi rasuah tu kemain dihentam.. yg terima rasuah kebanyakan melayu tu langsung tak disalahkan... melayu terpaksa minta kerja kat syarikat cina.. lepas tu kutuk cina jahat.. dah bagi 63 tahun merdeka tak jugak maju2 melayu ni.. macam2 kerajaan tolong tapi tak juga reti2 nak maju.. yg dia tahu bila kene sindir dia balas pampang LKS minum arak.. ini memang kepakaran melayu yg tak membantu melayu sikit pun..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xpayahlah nak kutuk bangsa MELAYU sendiri...kalau kau ada syarikat besar..ambil aje bangsa Melayu kerja dengan kau...xpayahlah nak kutuk @ hina bangsa Melayu...yang kau duduk di Malaysia ni adalah tanah Melayu..bukan tanah Cina @ India...bangsa pendatang ini ada negara asalnya...jangan mudah lupa diri sendiri....kaji sejarah Bangsa Melayu...bukannya kaji sejarah bangsa pendatang...harap kau faham..dimana bumi dipijak..disitu langit dijunjung...jangan buat perangai meludah ke langit..terpalit ke muka sendiri...

      Padam
  2. Sudah-sudahlah.tak perlu lah nak menanam kebencian.Nabi tak pernah ajar.nabi Dulu sampai dibaling macam-macam.tapi tetap senyum Dan bersabar sampai insan yang menganiaya baginda Masuk islam.semoga malaysia dipimpin oleh insan yang betul-betul jujur Dan beramanah.yang sayangkan keamanan Dan tidak menanam kebencian.yang tidak menggunakan agama dalam menghalalkan Cara.yang cerdik Dan tak makan rasuah.yg tidak sesuka Hati mengkafirkan orang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak sangat kamu belajar sirah nabi separuh masak,ini kerana sabar dan sayang nabi bertempat..Dalam perang badar Nabi serta sahabat berperang dengan kaum kerabat sendiri,ada kalangan sahabat membunuh darah daging sendiri termasuk bapa dan anak,nabi mendoakan kehancuran kepada musuh musuhnya dan memerangi bani yahudi.Islam memang mengajar kasih sayang tetapi Islam juga tidak mengajar umatnya menjadi bacul dan poyo macam golongan pankhianat yang menikus kerana semata mata kerana ingin menjaga hati kaum kaum kafir dan adakah insan macam itu akan lebih jujur,amanah,tidak rasuah,lebih cerdik?

      Padam
  3. bila kaum cina mengata boleh sebaliknya bila dbalas tak terima pula . jangan hembus sembarangan tentang bangsa melayu . bangsa melayu yang banyak bagi laluan pada bangsa lain .masalah nya terlatak pada bangsa lain kerana tak suka danak tirikan kononya .

    BalasPadam
  4. Kalau nampak orang melayu Islam buat benda haram ,,,, bukan semua melayu Islam. Fikir fikirkan lah ... jangan sampai kita dapat dosa subahat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu sebut Melayu boleh bangga kerana keislaman bangsa tersebut . lah ini hilang semuanya gara gara ramai melayu termasok ust ust yg membela tindakan kafirun atas nama kononnya toleran .

      Padam
  5. Tak kira parti apa pun, sebenarnya tak boleh pakai langsung,,,2x5 je,semua bagi penuh poket sendiri,.. Hakkkkthuiiii kahak hijau kat korg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaahahahaktuihhh..kirim topup skali utk mereka😁

      Padam
  6. Kalau musuh langgar malaysia puak mana agaknye yg jadi talibarut?

    BalasPadam
  7. Inilah manusia bila ada sifat Wahan dalam diri sanggup ketepikan agama negara dan bangsa sendiri utk hidup mewah..Ketahui kamu wahai pemimpin kamulah yang akan menjawab di akhirat nanti apa yang kamu buat atas kedudukan apa yang kamu miliki.Semoga kamu pemimpin berubahlah untuk kemakmuran.Bukannya kamu tidak tahu.Tapi kamu buat buat tak tahu.Kamu nampak tapi kamu buat buat tak nampak Kamu tahu apa kesannya tapi kamu teruskan juga.Semoga kamu pemimpin kembalilah kembalilah kembalilah untuk agama negara dan bangsa...Aamin
    #wahan(cintakan dunia)

    BalasPadam
  8. Melayu atau tidak, Sana he, toreh tengok, Sarah merah juga. Kita haha agama Kita dan jangan mengata, Kita buat yang terbaik. Yang busuk dan yang Tak boleh nak tegur tu, Kita doakan terbaik untuk mereka. Alan tetapi Kita jangan sekadar pandai menegur orang lain, Kita buat duly, haha bangsa, berniaga dan cuba kawal lingkungan sendiri.

    Kita buat dulu sebelum tegur orang lain. Mereka tu semua dah berjaya dalam gudang mereka, cara mereka naik, itu cara mereka, belajar berprasangka baik. Ini nasihat Saya untuk diri sendiri.

    BalasPadam
  9. Melihat keindahan 'alam sambil bertafakur dgn Kebesaran Allah swt adalah satu Ibadah. Disamping memberi ketenangan minda, sambil berzikir & bertasbih.

    BalasPadam
  10. kutuk alim ulama.kasih dan cinta pada puak kufur.Jahil tak mahu belajar

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.