Header Ads

Header ADS

Mana Komen DAP dan AMANAH dalam isu ini?


Dr Khairuddin Takiri buat salah, kita faham dia minta maaf dan dia pulang 3 bulan gajinya dan tersemasuk sebelum ini dia tak terima gaji 2 bulan. Habis dengan MB Selangor geng PH macam mana?

Kenapa DAP senyap, kenapa AMANAH khadam DAP senyap?
Mana sybertropper yang hari-hari serang PAS pasa isu kuarantin?



Uncle Kit Siang, yang saya syaki ada penyakit OCD, pernah buat 12 posting untuk serang Menteri PAS yang langgar kuarantin.

Tak sabar nak tengok berapa posting Uncle akan buat untuk serang MB Selangor geng sendiri yang juga langgar kuarantin.

Korang rasa berapa post uncle akan buat?

MR :  Cybertropper PH ni kerja ikut nafsu mana ada akal  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



9 ulasan:

  1. P akatan H ancing Bersama PANkhianat SERTA diterajuai oleh ANWAR MUNAFIK akan terus membuat kemunafikan mereka...semalam menyenarai penuh mp kononnya akan memBUNTUTI ANWAR ke Pjaya....bertaubatlah kerana LANGKAH ke KUBUR bila2 masa menjemput kita,

    BalasPadam
  2. Haha.. tulah.. sape yg mula dulu? Bila orang lain ikut marah plak.. lain kali jgn buat dulu kerja2 salah ni.. nanti bila orang ikut dia akan cakap dia ikut orang yg mula2 buat salah tu.. ape nak jawab? Tulah pentingnya Khairudin buat benda betul pasal dia pemimpin.. pemimpin lain buat macam dia buat leoas tu marah plak.. rakyat dah tak kisah dah sbb menteri persekutuan pun langgar peraturan.. setakat menteri negeri je rasanya lagilah boleh langgar kot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodohnya MB negeri PH. Salah pun ikut. Pengikut2 Dan macai2 PH lagi la bertingkat Tingkat bodohnya.

      Padam
    2. baru tahu betapa bodohnya MB PH termasok yang setuju dgm nereka .

      Padam
    3. Mb Selangor Bagi balik tiga bulan gaji kalau betul nak tiru sangat

      Padam
  3. Sebenarnya sejak BN kini PN memang takut pada geng PH bila kena gertak terus ambik tindakan polis pun macam tu jugak tapi geng ph tak makan saman tegas walaupun salah

    BalasPadam
  4. Agak2nya geng2 parti mana / tokoh politik mana yea yg agaknya 'takut sangat-sangat ' bila Anwar mjd PM


    BalasPadam
  5. Bapak klepto lah. Ketua Parti PujaWang.

    BalasPadam
  6. Betul,betul,betul bapak KLEPTOKRAT Tun Mahathir dah mengigil kepala lututnya..malam tidurnya penuh mimpi tragis...

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.