Header Ads

Header ADS

Joe Biden. Dia ambil petikan hadis nabi s a w dalam ucapannya

Joe Biden. Dia ambil petikan hadis nabi s a w dalam ucapan. Kita tak tahu niat seseorang. Walau bagaimanapun kita tak boleh percaya bulat-bulat. PAP pakai songkok aklhirnya umat Islam terhina di Singapura. Lim Guan Eng berhenti berucap ketika azan. Umat Islam Malaysia terutama di Pulau Pinang terperdaya. DAP cuba mempermainkan walaupun apa yang khusus.untuk Islam.

Joe Biden kalau kita faham drp sejarah semua pimpinan dari America adalah bawah genggaman Yahudi. Tapi ALlah tahu kalau Allah nak sesuatu diluar jangkaan ia tetap berlaku.

Adakah ini satu sinar Islam?






Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


15 ulasan:

  1. Perjakaban Biden baru nak bermula kita tunggu langkahnya perihal dunia Islam

    BalasPadam
  2. Jangan samakan pemimpin dan pengikut DAP kafir laknatullah dengan pemimpin Amerika.
    DAP kafir laknatullah memang benar-benar bencikan orang Melayu dan Islam sehingga mahu merampas hak orang Melayu dan mengambil alih aset aset kepunyaan orang Melayu.
    Kampung Baru dan Tabung Haji mahu dirompak oleh babi babi DAP , PKR dan PAN keparat tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan tugas kerja AWAK mengkafirkan manusia ,
      sedarkah LU berapa ramai MUSLIM DAP yg ENTA telah KAPIAG kan.
      HANG jangan MENGADA ADA benda yg TIADA .
      ITULAH MUNG TAK FAHAM APA ITU TABAYYUN .
      RAJIN2 LAH NGAJI , TADAH KITAB TAJUL AL MULUK
      DAPAT IJAZAH BOMOH MALAYA DARI MAHAGURU DATOK IBRAHIM MAT ZEN

      Padam
  3. Janganlah jadi umat Islam yg sentiasa bersangka buruk kpd org lain, itu adalah sasuatu utk mengajar pd umatnya sendiri supaya jafmdi org yg bodoh...dia sendiri adalah perosak Agamanya sendiri...
    Umat Islam terus tertinggal, gagal dlm hidup dunia akhirat kerana umatnya penuh prasangka, pendengki, tiada disiplin dan sivik...mereka inilah perosak umatnya sendiri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betul en. mohtar..jgn sentiasa bersangka buruk pada org lain. bersangka baik je all the time. esok anak dara ko (kalau ko ada keturunan la) diangkut oleh jantan mana, jgn buruk sangka..baik sangka je. diorg nak pergi masjid gotong royong.

      kena kat org, ko suruh bersangka baik. kena kat ko, menyalak mcm anjing tersepit. bersepah spesis ko ni.

      Padam
  4. Dalam Islam ada di ajar satu doa agar tiada buruk sangka atau perasaan yang tidak baik sesama dengan orang yang beriman..tetapi tiada pula larangan bersangka buruk kepada golongan yang tidak beriman ataupun dianjurkan bersangka baik khususnya terhadap orang orang yang jelas memusuhi Islam. Rata rata pimpinan DAP adalah golongan tidak beriman dan mereka jelas tidak selesa dengan segala apa yang berunsur Islam. Samalah jika seseorang itu menyebut jangan sentiasa bersangka buruk terhadap syaitan kerana ianya boleh merosakkan umat sendiri. Islam mengajar umatnya supaya sentiasa siap siaga dan berhati hati dengan helah orang orang kafir,yahudi dan nasara namun dalam waktu yang sama, perlu bersikap adil kepada golongan kafir yang tidak memusuhi Islam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan cepat selesa sangat dengan non muslim ni. bush jr dulu pun siap iftar sekali dekat white house. alih2 habis afghanistan n iraq kena bom

      Padam
  5. Pas pon selalu petik hadis jugak untuk kelentong

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bohonglah jika kamu kata pas petik hadis untuk kelentong...semua orang pun dah maklum yang kelentong dan kencing ialah pakatan hancing kamu

      Padam
    2. Liberal dah masuk otak

      Padam
    3. 709 yang kena kelentong tu kau, dah jenis akal cetek nak buat mcm mana. takyah guna hadis, guna ayat 'titik perpuluhan' je ko dah kena kencing.

      Padam
  6. Wait n see tindakan dia terhadap negara2 umat Islam terutama isu Palestin, Syria, Rohingya dll.

    BalasPadam
  7. Kafir harbi ttp musuh Islam hingga kiamat

    BalasPadam
  8. Kat M'sia, pemimpin non muslim esp DAP dihina habis2an sbb hina hadis & quran... XD

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.