Header Ads

Header ADS

Kenapa Macai PH dan cybertroppernya bodoh.. Siri 25


Kalau isu Kelantan, macai paling bodoh dan diberikan gaji untuk menyerang PAS tanpa batas agama (makna dia ni tak takut dosa) diketuai si Aman Muhammad

Serangan dibuat tanpa mengggunakan akal. Nampak macam logik tapi bodoh dan tak berakal.

Saya tak nak beri hujah cukup posting Hanisya Abdul Hamid
untuk menjawabnya.

Juak-juak pembenci PAS merangkap penghina ulama, kinisedang rancak menjaja kisah kononnya para Exco Kerajaan Kelantan sedang bersuka ria naik keretapi dijamu dengan makanan-makanan super enak, mahal taraf kayangan ketika rakyat sedang derita dengan rempuhan Pandemik COVID-19.

Sepinggan mee hoon goreng bodoh takde rencah bertemankan 2 hiris timun dan telur mata lembu terlebih goreng dengan sebotol air mineral. Itu dinamakan makanan mewah???

Hello para balaci siber PH semua!!! .. Kalian tahu tak? makanan bungkus yang disediakan oleh para penderma kepada para petugas depan @ frontliners COVID-19 jauh lebih enak dan mewah dari apa yang dihidangkan kepada para Exco Kerajaan Kelantan ini.

Nak berpolitik pun janganlah sampai ketahap begini sekali. Agak-agaklah sikit.

---


Lanjutan Countered serangan Mahacai Kantoi selepas mendakwa Exco Kerajaan Kelantan Bermewah2 makan makanan Kayangan menu Bihun Goreng Jepun dan Telor goreng?

Tidakkah mereka pernah lihat bagaimana Bakal PM 9 On Line makan pula? adakah Mahacai pernah rasa? atau telan air liur sahaja berbanding bihun goreng jepun?  -Manjung Mali


Saya sebenarnya tak bimbang dengan macai PH serta cybertropper yang bodoh.
Tapi sejak akhir ini macai PH mendapat bantuan daripada cybertropper UMNO untuk serang PAS.

Saya telah menulis di sini

Kenapa sebahagian geng UMNO ini sanggup berkerjasama dengan PH untuk menyerang PAS dan menggagalkan MN?

Geng ini sebenarnya adalah golong yang akan tersingkir dalam pemilihan calon PRU-15 nanti apabila PAS-UMNO bersama-sama bertanding. Mereka merasakan UMNO sudah kuat dan perlukan singkir PAS. Mereka sedang meracuni pemikiran pemimpin UMNO yang setia dengan MN. Tak hairan Anuar Musa menjadi sasaran dan mereka cuba menaikan Najib sebagai wira.

Rancangan mereka sangat kemas kerana mereka dibiayai oleh dana yang besar.

Macai PH dan cybertropper PH terperdaya dengan agenda ini
Sebab itu saya kata mereka bodoh.

Tunggu pendedahan saya tentang siapa UMNO terpencil UMNO sedang cuba ambil alih UMNO.

Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. X payah kelentong semua Pemimpin PH makan makanan spt tempat pemindahan banjir n ddk bersila ajee

    BalasPadam
  2. Pemimpin-pemimpin Pee H pimpinan sifu roket hidup mewah dalam rumah mewah dan menggunakan kereta mewah dll , maka adalah tidak logik mereka makan makanan seperti tempat pemindahan banjir dan duduk bersila aje kecuali untuk lakonan wayang opera roket sahaja untuk kencing rakyat sahaja.

    BalasPadam
  3. Dah tu syarat2..mesti bodoh paling utama.kau nak kata apa lagi.

    BalasPadam
  4. Gmbr ada nik amar tu mcm dalam keretapi. Tlg confirm.

    BalasPadam
  5. Puak RBA ternakan sifu roket memang bodoh berlapis-lapis kerana mereka makan dedak haram cap roket sehinggakan hati mereka hitam berkarat seperti air longkang.

    Maka tidak hairanlah puak RBA sibuk menyamar sebagai orang Melayu Islam dan menyebarkan pelbagai fitnah untuk menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan pemimpin-pemimpin parti Islam dan parti Melayu kerana tuan kafir harbi mereka yang membenci Islam dan umat Islam mahu melaga-lagakan, memecah-belahkan dan melemahkan umat Islam supaya puak ultra-rasis kafir harbi boleh berkuasa semula.

    Cukuplah 22 bulan rakyat dikencing hancing oleh puak kafir harbi, puak RBA dan khadam munafik liberal mereka.

    BalasPadam
  6. Mkn dlm keretapi, standard la mcm tu. Ko nak mewah mna lg?
    Pastu nk bandingkan anwar punya mkn sm nik amar? Tmpt pun dah jauh beza.
    Jd x phm aku. Penganut Pas ni bodoh melampau2.

    BalasPadam
  7. Penganut PH lagi bodoh.Sondol selagi mampu.fitnah selagi terdaya.Luahkan kebencian tu.Penyokong dan penjilat memang bodoh. Soal dosa pahala buang kelaut.yang penting makan duit haram masuk dalam perut dengan hasil fitnah.Zaman mudah kumpul dosa dalam akaun peribadi.Fitnah dalam medsos amat bagus.Mati nanti panggil puak DAP urus jenazah

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.