Header Ads

Header ADS

Pemikiran Annuar Musa boleh menyelamat UMNO


Jika ada masalah sila tonton di telegram : https://t.me/mindarakyat/16903


Pemikiran Annuar Musa boleh menyelamat UMNO, UMNO sebenarnya bermasalah tak ada jalan atau matlmat jelas untuk PRU-15. UMNO Flit-Flot dalam membuat dasar sehingga kini rakyat mula benci semula kepada UMNO.

Ada berpecah kepada 3
1.  Nak bersama MN + BERSATU
2.  Nak UMNO-PAS
3.  Nak Solo UMNO

Pilihan kedua tak akan wujud kerana PAS bertegas dan Istiqamah dengan penderian yang jelas PAS bersama MN dan Perkukuhkan PN, malah PAS dah serta PN. Jadi versi kedua UMNO tak akan berlaku melainkan UMNO ambil jalan ke 3.

 MR : Malang dalam UMNO masih tak jelas perjuangan kerana mereka masih tamak kuasa dan kedudukan. Mereka rasa mereka akan terpencil bila Islam memimpin dan UMNO bawa cara Islam


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



22 ulasan:

  1. Maka dengan rasminya minda rakyat dah jadi minda yidin. artikel syok sendiri dan di back up cytro bunga celaka syok sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak dedahj diri tak berani. Itu pemikiran yang tersasar pejuangan rakyat. Ini mesti geng isi perut dalam UMNO tak suka konsep Islam

      Padam
    2. Tuan senior editor ni geng isi perut belah parti bunga bangsat lah ye?!!!

      Padam
    3. Dia ni RBA kot

      Padam
  2. 8.48pg..ni satu lagi barua UMNO totok yang angkuh,sombong dan payah nak ubah.Mungkin juga cyber PH yang masukkan perencah bodoh,sekadar nak gugat kalu orang bersatu dan Kita kena berbalah dan berpecah hingga lubang kubur.Banyak umno uban putih yang masih gila kuasa dan pangkat.menyalak sepanjang masa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Geng parti bunga menyalak le selagi boleh. hayat abah kau dah tak lama dah. lepas tu keseorangan le korang, eyahooooo!!!!

      Padam
  3. adu domba dan fitnah itu bagus. Mudah nak pungut dosa free dan dosa bonus.Jom la pakat-pakat adu domba.Ikut puak PH,fitnah dan adu domba tu bagus.Kalu yang islam ikut gaya DAp,asyik main fitnah,mati nanti ajaklah puak DAp urus jenazah.Jangan cibuk cari geng lebai.Kuburkan asing2

    BalasPadam
  4. UMNO perlu Istiqamah MN+PN jika mahu Tanahair kekal Berdaulat n Harmoni,,,tiada jln pulang utk solo jika UMNO bertindak ke bekakang UMNO hilang jln pulang n menemui telaga maut

    BalasPadam
  5. Perpaduan Melayu hancur disebabkan pas bermuka-muka.
    Menggunakan agama sebagai kuda tunggangan utk kepentingan kuasa & kedudukan.
    Naik gaji@elaun ketika rakyat kehilangan punca pendapatan.
    Beli kereta mewah ketika kerajaan mereka sendiri mengalami depisit.
    Bersikap double standart dalam melaksanakan penguatkuasaan undang2
    Jalan yg terbaik UMNO bergerak sendiri & pemimpin2 yg terpalit dgn kes salah laku & tidak memberikan perkhidmatan terbaik digalakkan untuk berhenti berpolitik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini mesti tulisan Pakatan Haprak atau Geng Keris Kurang Kasih Sayang

      Padam
    2. Pakatan Arif Muluk meroyan hilang kuasa. Sedih ke, jangan jealous dgn PAS. Cuba pru akan dtg, ok.

      Padam
    3. kami ingat ARIFF MULUK pembenci kaum muslimin/para lebai SELAMA ini dah arwah.
      benarlah kami penunggang agama untuk Panduan Hidup bukan seperti kamu dan sekutumu penunggang TOKONG2 yang terus memusuhi ukhwah ISLAM.syabas saudara ARIFF MULUK terus jadi penjilat ANWAR PELIWAT dan geng2 MUNAFIKUNN

      Padam
    4. yang arif lagi muluk..siapa yang bermuka2 sebenarnya..sejarah tidak menipu bahawa kalangan S46 PKR UMNO yang melutut mencari talian hayat dengan PAS wpun dihna fitnah zalimi sebelum ini..PAS berlapang dada tidak berdendam utk bersama penyatuan demi survival ISLAM malah ada yang meninggalkan SERTA khianati jemaah bila PAS tidak kjsama DAPIGS yg menolak ISLAM.jatuh bangun PAS tetap ISTIQAMAH.

      Padam
  6. Wahai pemimpin..wahai penyokong parti..rakyatlah yg akan menentukan siapa pemimpin yg mereka mahu..Pemimpin yg jujur, amanah, yg jaga hak rakyat dgn Adil..yg mampu merealisasikan keinginan..mengembirakan ramai..bukan janji kosong..bukan mengembirakan segelintir saja (kroni). Lihat PH & Atuk...dulu ramai yg puja..skrg..??? Rakyat mahu lari dr kekeciwaan..takkan mereka ingin mengulanginya lagi..mereka akan berhati-hati memilih..

    BalasPadam
  7. PRU 15 Rakyat menanti n rakyat marhaen
    SUDAH bersedia utk MENGUNDI..mari nengundi n undi yg berkenan dihati..satu rakyat satu undi bg yg LAYAK ,,,,tak payah KEMPEN2 kecuali rakyat yg lapor habuan spt yg diajar o AMNO berzaman lamanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hancurkan parti bunga bangsat tak tahu malu

      Padam
  8. Adun PAS naik gaji sikit bising.Adun PAS potong sebahagian gajinya untuk tabung serambi mekah sejak 30 tahun dulu,tadak bising2 pun.DIPOTONG GAJI.DIPOTONG GAJI SEJAK 30 TAHUN DULU.

    Adun PAS dapat gaji tiada yang kaya,banyak abiskn kepada rakyat di kampung.kalu nak fitnahpun, sukat2 cikit amalan tu

    BalasPadam
  9. ARif Muluk, baik tunggang agama la, PAS tahu dosa pahala.Bukan makan rasuah seperti PH 22 bulan perintah,sebab tadak dosa makan rasuah. 30 tahun PAS perintah kelantan,ada rasuah? TADAK.Sebab PAS memang tunggang agama sebagai panduan dan aturan.Bukan bodoh nak sondol macam Arif Muluk. Syabas Arif Muluk pembenci geng lebai tapi pencinta DAP. mati nanti ajak geng DAP urus jenazah kamu,kecuali kamu tak mati

    BalasPadam
  10. SENTIASA BERWASPADA DENGAN BATU API....DASAR PECAH & PERINTAH

    BalasPadam
  11. ..PIHAK SANA BUATLAH PERKARA BAIK ...PIHAK SINI SENTIASA CARI ALASAN...XAKAN SELESAI SAMPAI BILA BILA. YANG NK BUAT PERKARA BAIK UNTUK RAKYAT TERUSKANLAH...JANGAN DIHIRAU KATA KATA DIPINGGIRAN...
    TUAN TUAN YG BAGI KOMEN DIATAS TU ..BUKANNYA BODOH..TAPI PANDAI &BERPELAJARAN.
    ...SILA SELAMI HATI MASING MASING...UTK KEBENARAN HAKIKI

    BalasPadam
  12. ..NAK MARAH JANGAN MENGHINA & MAKI HAMUN....SIMPANLAH SIKIT UNTUK KITA BERBAIK DIMASA HADAPAN....TERUTAMA BERKENAAN POLITIK

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.