Header Ads

ads header

Flash News

Sijil Lahir PKR Tertulis "PKR Bin Anwar Ibrahim"



Keputusan tiga Ahli Parlimen meninggalkan PKR didakwa didorong oleh rasa kecewa yang mendalam terhadap kepimpinan Presidennya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.Ia selepas Anwar didakwa membawa amalan politik pecah belah, nepotisme dan kronisme hingga menjerumuskan parti itu ke jurang kehancuran.


Demikian dakwa 10 bekas Ahli Parlimen PKR termasuk Datuk Seri Mohamed Azmin Ali; Datuk Zuraida Kamaruddin dan Datuk Saifuddin Abdullah dalam satu kenyataan bersama hari ini.Selain itu, mereka turut mendakwa Setiausaha Agung PKR, Datuk Seri Saifuddin Nasution tidak memiliki kedudukan moral untuk menjuarai hujah berhubung tindakan melompat parti.

Manjung Mali


PS: Mana ada dalam sejarah politik malaysia Anak bini dalam parti politik? siap kuasai jawatan2 utama parti? hanya dalam PKR


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



1 ulasan:

  1. pkr itu utk anuar ibrahim dan kaum keluarga...,bukan utk umat bangsa...,khusus utk umat bangsa melayu....
    jika utk kaum india itu mungkin...,kerana itu ramai pimpinan parti dibarisi dari kaum ini....pkr senonim utk kaum india...

    BalasPadam