Header Ads

ads header

Flash News

Kedekut MB Terengganu baharu beli stokin 3 pasang RM5


Heboh di media sosial, menjadi viral gambar yang diambil oleh seorang pengujung pasar di Rusila memaparkan Dr Ahmad Samsuri Mokhtar, MB Terengganu baharu sedang memilih stokin baharunya. Harga untuk stokin berkenaan ialah RM5 untuk 3 pasang. 

"Kedekut rupanya MB aku..." tulisan ringkas dalan facebook. Rata-rata netizen yang membuat komen memuji sikap Dr Samsuri yang juga zuhud mewarisi kepimpinan Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang yang terkenal dengan sikap rendah diri. Lihat rumah bekas MB PAS, kata-kata komen facebook berkenaan.


Dr. Ahmad Samsuri juga memulakan tugas dengan petunjuk yang baik kepada rakyat Terengganu. Contohnya menghidupkan solat di Wisma Darul Iman dengan kakitangan sangat dipuji.



Komen secara rambang juga memuji cara beliau mengurus. "Simple dan mudah ditemui" kata orang ramai orang yang ditemui jika bertanya apa komen mereka dengan MB baharu ini. Orang Terengganu kata "mudah base".




Semoga Terengganu aman, makmur dan sejahtera di bawah kepimpinan Islam dan ulama. Ini yang rakyat mahu.


......
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
https://telegram.me/mindarakyat
https://www.facebook.com/Mindarakyat

8 ulasan:

  1. ambe bertuah duduk di trengganu walaupun bkn kelahiran terengganu. jazakallah ya rabb.

    BalasPadam
  2. semoga semua pemimpin dan rakyat terengganu mendapat rahmat dari pemerintahan baru,apa sbb lagi anwar dgn sombong nak rampas terengagnu?

    BalasPadam
  3. Kita pun belum tentu dapat berbuat demikian. Moga dijauhi ujian gelap mata. ...aamin in shaa allah

    BalasPadam
  4. Bagus la, dia belanja mgikut kemampuan dia. Jangan jadi macam PM yg lepas belanja sakan melebihi gajisendiri hgga sanggup mggadaikan negara msia hmm.

    BalasPadam
  5. Sendiri masih boleh ngontrol. Jangan lupa Mummy atau Abe Long yang turut berdepe dengan ujie.

    BalasPadam
  6. HAMPA BARU NAMPAK STOKIN KASUT DIA HAMPA TAK TENGOK LAGI..

    BalasPadam
  7. Semoga semua pimpinan menunjukkan contoh hidup sederhana.. Dan jika pun berkemampuan tetap berbelanja atas keperluan .. Tinggalkan berbelanja yg berlebihan, sekalipun tidak salah namun boleh mengundang fitnah.

    BalasPadam
  8. Bagusla.harap trngganu aman .jgn pula nanti larng orng nik omar imam di terngganu..

    BalasPadam