Header Ads

ads header

Flash News

Anak Azmin Ali Pula Nasihatkan Anwar Ibrahim Masanya Sudah Berlalu


Dulu masa Bang Non masih muda, Bang Non bersuara lantang. Tun Dr Mahathir pesan pada bang Non supaya ikut kata orang tua. Bila Bang Non tak ikut kata orang tua, Bang Non dipenjarakan dan hilang zaman muda.
Kini, bila Bang Non sudah keluar dari penjara, sudah mula beransur tua, orang muda pula pesan pada Bang Non supaya dengar kata orang muda dan beri peluang pada orang muda. Habis, bila pulak Bang Non nak bersuara? Bila pulak Bang Non nak dapat peluang? 
Masa muda disuruh ikut cakap orang tua. Sudah tua disuruh pula ikut cakap orang muda. Masa Tun Dr Mahathir jadi Perdana Menteri, tidak pula sesiapa kata bagi peluang pada orang muda. Kesian Bang Non, jadi muda salah, jadi tua pun salah. Bang Non tak minta banyak pun, Bang Non cuma nak jadi Perdana Menteri saja.
Kesimpulannya, inilah certot ku pagi ini.

Sumber http://khairulryezal.blogspot.com
............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

3 ulasan:

  1. bila dah sampai tahap perang urat pelbagai 'dinasti' dalam kalangan hanciang dan yang berasaskan kepentingan tersendiri yakni bukan kepentingan awam maka otomatik separuh dari kerja2 pembangkang sudah pun selesai. yang separuh lagi kenalah buat sendiri.

    BalasPadam
  2. Kena tipu Mahathir berkali-kali.

    BalasPadam
  3. Kepada atuk n anwar sudah2le tu masa korang berdua dah lama berlalu. Ini masa kitorang pulak. Bagi le kami mengharung kehidupan dengan damai. Pada anak azmin ali tolong jangan busy body.

    BalasPadam