Header Ads

ads header

Flash News

Macam mana SetPol Mahathir ada bersama dengan Isa Samad?



Ada orang kata Isa Sama tiba-tiba sanggup keluar UMNO dan menyertai PRK PD? Apa untung dia dapat? Semua orang tahu Anwar bukan calong-calang calon. Tapi Isa Samad sanggup keluar UMNO kerana semangat nak bertanding.

Tiba-tiba Saiful yang hilang lama keluar bertanding. Aku belum jumpa lagi mangsa rogol, atau mangsa liwat seronok nak bersalam dengan orang yang rogol atau tukang liwat dia.

Tapi di PD macam-macam ada.


Jarang berlaku untuk Atok (Mahathir) pergi ziarah rumah orang-orang biasa. Tapi Mahathir ziarah lihat anak Saiful.

Ada orang kata Tun M memberikan sokongan kepada Anwar di PD. Tapi yang hairan SetPol Mahathir alih-alih muncul dicelah-celah Isa Samad istihar mahu bertanding di PRK PD?

Apa muslihatnya kalau bukan 'strategi' TunM mahukan Anwar 'dikuburkan'. Apakah dengan menjadi calon BEBAS merupakan 'khidmat' Isa utk tidak didakwa dlm kes rasuah Felda?

Kenapalah ahli dan penyokong PKR beriya-iya sangat percaya Anwar akan mendapat sokongan TunM utk menang dan seterus bersedia ambilalih next PM?? Gambar ini membuktikanya dan biasanya gambar tidak berbohong.

Ada orang kata mana ada perjanjian bertulis nyatakan Atok sbgai PM utk 2 th shj sblum diganti Anwar? Apa yg dikatakan 2 th itu hanyalah bertaraf cadangan/lontaran idea shj serta bkn pun keputusan sebulat suara PH.

Jadi jangan Hairan kalau Atok akan habis penggal jika dia belum habis dulu.

ZULZALLYZUKARNAIN


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

2 ulasan:

  1. Kali ini Atok mungkin percaya kat BAI dan BAI mungkin percaya pada Atok. Masalahnya ialah tahap kecahayaan Cep dan Reforbasi. Itu yang ada taktikal sampungan dan plan B,C dan D. Boleh baca.

    BalasPadam
  2. Madir ini sangat cerdik dalam strategi politik tetapi malangnya dia adalah kepala bapak liberal. Mungkin Madir akan checkmate Nua dalam PRK PD. Siapa boleh jangka percaturan Madir? Jika Nua gagal menjadi MP, Nua tidak boleh menjadi PM.

    BalasPadam