Header Ads

ads header

Flash News

PRK PD: Tujuh calon serah borang pencalonan


Majlis Perbandaran Port Dickson - Tujuh calon telah menyerahkan borang pencalonan mereka untuk pilihan raya kecil Parlimen Port Dickson pada 13 Oktober. Proses pencalonan berakhir pada pukul 10 pagi.

Tan Seri Isa Samad, Stevie Chen, Mohd Saiful Bukhari Azlan, Mohd Nazari Mokhtar, S Arutchelvan, Anwar Ibrahim dan Kee Chee Yuen. Manakala seorang lagi dibatalkan A Rajendra (Bebas).






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

4 ulasan:

  1. MP yang baru meletak jawatan patut di tegah dari berkempen.

    BalasPadam
  2. Semoga Allah memberi kemenangan kepada calon PAS saudara Mohd Nazari Mokhtar yang merupakan seorang professional dan warak dan mempunyai akhlak yang mulia dalam PRK Port Dickson untuk membela Islam dan hak umat Islam yang sedang diancam oleh pakatan syiah-liberal-kafir harbi.

    BalasPadam
  3. PKR perlu menang dan dengan itu PPBM dapat tunaikan janji.

    Tumbangnya PKR bukan kemenangan buat PPBM, ia satu beban baru.

    Tumbangnya PKR membuatkan PPBM sukar menunaikan janji (manifesto).

    Pemungkir janji adalah ciri2 munafik. Satu yang mahu dielakkan.

    Tentunya PPBM tak mahu dipandang munafik bertingkat2.

    BalasPadam
  4. Pakatan syiah-liberal-kafir harbi telah menngunakan pelbagai fitnah dan janji palsu untuk menipu rakyat supaya rakyat menyokong pakatan dalam PRU dan sekarang pakatan sengaja memungkiri pelbagai janji pakatan sendiri dengan menggunakan fitnah, putar belit, auta dan u-turn maka tindakan tidak bermoral pakatan itu membuktikan pakatan adalah puak munafik dan tiada keraguan tentangnya!!!

    Ciri-ciri orang munafik dijelaskan oleh hadis Rasulullah yang disampaikan Abu Hurairah :

    “Tanda-tanda orang munafik ada tiga, iaitu: (1) jika berbicara ia berdusta, (2) jika berjanji ia ingkar, dan (3) jika dipercaya ia berkhianat.” (H.R. al-Bukhari)

    BalasPadam