Header Ads

ads header

Flash News

Raja Salman Undang Dr Mahathir Ke Arab Saudi


PUTRAJAYA – Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini menerima surat peribadi daripada Raja Arab Saudi, Raja Salman Abdulaziz Al Saud untuk mengundang beliau ke negara itu dalam masa terdekat.

Surat tersebut disampaikan oleh utusan khas Raja Salman, Turki Mohamed Fahd Al Saud dalam satu pertemuan di Perdana Putra di sini.

Menteri Luar Datuk Saifuddin Abdullah yang turut serta dalam pertemuan tersebut berkata jemputan rasmi daripada Raja Salman itu bertujuan mengeratkan hubungan baik sedia ada antara kedua-dua negara.

“Perdana Menteri mengucapkan terima kasih dan akan memikirkan masa yang sesuai sebab sekarang ini kerja banyak,” katanya kepada pemberita selepas pertemuan itu.

Turut serta dalam pertemuan hampir setengah jam itu ialah Duta Arab Saudi di Malaysia Mahmoud Hussien Saeed Qattan.

Pada Jumaat lepas, Perdana Menteri turut menerima kunjungan hormat daripada Menteri Luar Arab Saudi Adel Ahmed Al-Jubeir. – BERNAMA

MR : hebat politik Mahathir, China marah pergi lawat China. Dulu lawat kubur Ustaz Fadhil dan TGNA. Ni tiba-tiba Raja Salman jemput....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan: