Header Ads

ads header

Flash News

Syed Saddiq puji Mahathir, TMJ sindir menteri 'taasub, delusi'


KUALA LUMPUR, 1 Okt — Tunku Mahkota Johor (TMJ) menyindir Syed Saddiq Abdul Rahman sebagai keanak-anakan apabila memuji Tun Dr Mahathir Mohamad.

Tun Ismail Sultan Ibrahim dipercayai merujuk kenyataan menteri belia dan sukan yang menganggap perdana menteri seorang yang mementingkan kesempuraan.

“Perfectionist? Sama ada kamu delusi atau taasub. Anak kecil, kamu masih dalam perut ibumu. Buat kajian sikit,” coretnya di Twitter hari ini tanpa menyebut nama.

Semalam, Syed Saddiq memuji Dr Mahathir di Twitter kerana pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia menulis sendiri ucapan, blog dan membuat kerja penyelidikan.
Sebelum ini, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Istana Johor dilihat berselisih faham mengenai projek pembangunan Forest City sejak sebelum pilihan raya umum ke-14 berlangsung.

MR : Budak-budak mudah kena tipu....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

4 ulasan:

  1. Ucapan yang dikitar semula: Sindir AS, Sindir Cina dan Sindir Israel. Ibarat babi menyondol pokok getah ... sakit kepala bukan kepalang, pokok tak tumbang-tumbang.

    BalasPadam
  2. Budaya Mengampu Wujud Dalam Pakatan Syiah-Liberal-Kafir Harbi

    Budak-budak yang dilahirkan atau kanak-kanak yang memakai kain lampin atau diaper hidup pada masa Maha Fir aun tertua berkuasa tidak memahami tentang ISA (penahanan tanpa bicara), pelbagai skandal dan bailout berskala besar yang amat merugikan rakyat dan negara, ketaksuban Maha Fir aun terhadap ajaran sesat Liberalisme dan pembunuhan ulama dan orang kampung yang tidak bersalah dll berlaku di zaman Maha Fir aun memerintah.

    Maka budak-budak yang tidak memahami fakta sejarah atau buta sejarah inilah yang mengampu, mengagung-agungkan dan memuja Maha Fir aun tertua di dunia sebagai idola mereka.

    Dan sekarang bayi dan budak-budak yang masih memakai kain lampin @ diaper era Maha Fir aun inilah yang mengundi pakatan kerana mereka telah ditipu dengan pelbagai persepsi karut marut, fitnah dan pelbagai jani palsu ciptaan pakatan pimpinan Maha Fir aun.

    Dan lihatlah akibatnya sekarang, Pakatan Syiah-Liberal-Kafir Harbi sedang menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam termasuklah kaum Melayu sendiri !

    Sepatutnya bayi dan kanak-kanan diajar menghafal lagu 'Selimut Putih' supaya mereka sedar dan tidak mudah tertipu dengan lagu syiah-liberalisme-kafir harbi dendangan Maha Fir aun and the gang.

    BalasPadam
  3. Aku cuma berharap TMJ ni akan dibukakan hatinya kepada perjuangan ISLAM instead of bola. Aminnn

    BalasPadam