Header Ads

ads header

Flash News

Ketika Ini sebagai pembangkang PH adalah musuh PAS kata Nik Abdul


LIPIS - Penyokong dan anggota Pas dinasihat lupakan persengketaan Pas dan Umno dan menggunakan pertimbangan rasional dengan mengundi calon BN pada PRK Cameron Highlands, hujung minggu ini, kata Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz.

Nik Mohamad Abduh yang juga Ahli Parlimen Bachok berkata perkara itu sudah diperjelaskan memandangkan lawan BN dalam PRK berkenaan ialah calon daripada PH adalah juga musuh utama PAS ketika ini.

"Dulu, memanglah BN dan Umno musuh kita...tapi selepas apa yang berlaku pada Mei lalu, selepas PRU14, kami sudah nampak siapa musuh dan siapa yang boleh dijadikan kawan dalam memperjuangkan agama Islam.

"Kami (Pas) yakin dengan kebijaksanaan ahli dan penyokong dalam membuat pilihan dan mengundi (calon) yang terbaik...anggota Pas tahu dengan kewajipan mengundi untuk memilih pemimpin yang baik menerajui negara...mereka (PH) masih gagal menunaikan janji (manifesto),” katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada ceramah bersama Pas dan BN di Dataran Sungai Koyan, di sini, malam tadi yang turut dihadiri Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail serta 500 anggota dan penyokong Pas serta BN hadir pada program berkenaan. - Bernama


MR :  Geng AMANAH dan IKRAM 'bodoh' nak faham antara kerjasama dan sifat PAS sebagai pembangkang


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. PH sebenarnya takut kerjasama PAS dan UMNO apalagi kalau sudah bergabong menjadi satu parti .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Parti yang paling utama takutnya orang Melayu bersatu tak lain ialah DAP. Orang selalu cakap bukan DAP yang merosakkan orang Melayu tapi orang Melayu sendiri. Fakta ini tak tepat kerana faktor dalaman buat orang Melayu berpecah tapi faktor luaran dari DAP misalnya akan memastikan bukan sahaja Melayu tapi islam akan dilemahkan dan dihina. Cuma umno perlu berubah dan jangan lagi buat perangai lama, seperti rasuah, kekayaan berlegar pada kroni2 sahaja. Pas juga perlu berusaha dari aspek komunikasi dan perang saraf dalam menarik sokongan kepadanya, gunakan media sosial seperti WhatsApp, FB seperti PH berjaya lakukan dalam PRU lepas. Jangan berpuas hati duk belakang umno je. Pas patut menerajui di kala rakyat kecewa dengan PH dan sesetengah sikap kotor dan bacul pemimpin umno. Walaupun pas n umno bekerjasama, pas perlu ada matlamat untuk memimpin.

      Padam
  2. Say no to pakatan wayang krjaan pakatandap pengkhianat negara parti lks n lge anak beranak sdn berhad sgt rasist dlm tindakan dan prejudise terhadap muslim malay n bumiptra

    BalasPadam
  3. DAP mempergunakan para barua mereka dikalangan orang melayu yang jenis otak leper cap kuali...maka SEGALA tindak tanduk DAP sebagai tok dalang anti Islam tidak terserlah. Para barua ini akan mempertahankan tok dalang mereka.

    BalasPadam