Header Ads

ads header

Flash News

20 tahun beliau menyimpan hasrat untuk sampai ke bumi Kelantan


Ustaz Abdul Somad menyatakan bahawa telah 20tahun beliau menyimpan hasrat untuk sampai ke bumi Kelantan, dan pada Februari 2019 baru Allah rezekikan beliau untuk sampai ke sini.

Cinta itu hadir bila beliau pertama kali menatap gambar arwah TGNA, dan terus mencari maklumat siapakah insan yang bernama TGNA.

Saat UAS bercerita tentang TGNA nampak jelas diwajahnya betapa hebat cinta diantara alim ulama', cinta itu wujud walau tidak pernah bersua, rindu itu hadir walau tidak pernah bersama, kasih dan sayang tetap membara walau tidak pernah berjumpa. Betapa agungnya cinta diantara alim ulama'.

Semalam adalah bukti yang dizahirkan dari raut wajah dan ucapan UAS betapa indahnya bercinta dan berukhuwah di dalam islam.

#HimpunanMurabbiUmmah
#UstazAbdulSomad



MR :  Hati-hati mukmin sentiasa bersama dan bersatu walaupun dimana dia berada


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Moga semua umat Islam bersatu terutama di indonesia dan malaysia .

    BalasPadam
  2. Insya'allah semoga umat islam indonesia dan malaysia bersatu seperti persaudaraan diantarsatu muhajirin dan ansor aaminn

    BalasPadam