Header Ads

ads header

Flash News

Kenapa Lesbian, Gay, Biseksual & Transgender (LGBT) Makin Berani Sekarang?


Ramai yang bertanya, kenapa kumpulan LGBT kini sangat berani mendedahkan diri dan menyuarakan kehendak nafsu mereka yang bertentang dengan naluri manusia dan masyarakat. Kenapa mereka boleh mempermainakan Islam dengan mengadakan IFTAR GAY?

Pertama kita kena faham golongan ini wujud semenjak Nabi Lut a.s. Di zaman itu golongan ini (LGBT) telah mendedahkan diri dan amalan mereka menjadi sebahagian daripada amalan masyarakat sehingga Allah mengutuskan malaikat untuk menurunkan bala dan menghapuskan seluruh masyarakat kaum Nabi Lut a.s.

Di Malaysia, nilai-nilai Islam masih menguasai masyarakat Melayu Islam. Amalan LGBT ini tersembunyi dan gerakan mereka adalah tertutup dan terhad pada tempat tertentu sahaja kerana mereka tidak mendapat dokongan 'politik' dalam sebarang bentu.

Bila mereka yang tersingkir dalam muktamar PAS ke-61 telah menubuhkan parti AMANAH (PAN) mereka mengharapkan PAN ini boleh mengantikan PAS dalam PAKATAN RAKYAT masa itu tetapi tidak berhasil kerana sekitar 6000 ++ sahaja ahli PAS yang menyertai PAN. Pada awal penubuhannya PAN hanya mampu mendapat keahlian sekitar 17,000 ++ sahaja. Itu pun sebahagian besar daripada ahli IKRAM diarahkan menyertai parti baru ini.

Pengarah Strategi PAN, Dr. Zulkifli Ahmad yang diamanahkan untuk mendapatkan sokongan dalam usaha meningkat keahlian PAN telah mengeluarkan satu kenyataan sangat silap dalam pejuangan Islam iaitu memberikan ruang kepada golongan LGBT bersama parti AMANAH (PAN). (Sila ruju di sini atau di sini). Semenjak 2015 lagi AMANAH (PAN) telah menanam benih LGBT... hasilnya sekarang.
Parti Amanah Negara (PAN) bersedia menerima kewujudan dan mendekati golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

Menurut Pengarah Strategi PAN Dr Dzulkifli Ahmad, parti itu bersifat terbuka untuk berbincang bagi menghormati hak golongan berkenaan.


“Mereka sebenarnya wujud. Adakah perlu kita mencampak mereka ke dalam laut, buang ke gunung atau sumbat mereka ke penjara ataupun bunuh mereka?” kata Dr Dzul ketika ditemui pada forum Forum Islam dalam Perlembagaan Demokrasi.


Jelasnya lagi, pendekatan yang dilakukan tiada kaitan kesederhanaan dan liberalism sebagaimana yang didakwa sesetengah pihak.


“Ini pendirian PAN kerana ia bersifat inklusif atas dasar hormat dan bila hormat bermakna kita iktiraf mereka, menerima kewujudan mereka, mendekati mereka kerana ia kecantikan agama kita,” katanya.


Jelas Dr Dzulkifli lagi beliau yakin pendirian PAN akan diterima parti lain dalam Pakatan Harapan (PH) termasuk PKR.


Kerana mendapat sokongan politik, maka kumpulan LGBT telah merasa diri mereka selamat. Itulah apa yang diusahakan oleh AMANAH (PAN) untuk kumpulan LGBT.


Numan Afifi, presiden Pelangi Campaign – kumpulan yang mempromosikan kesetaraan untuk golongan lesbian, gay, biseksual, transeksual (LGBT) telah mengadakan acara buka puasa 'Big Gay Iftar' minggu lalu di Bangsar, Kuala Lumpur. Kenyataan di Malaysiakini adalah usaha untuk mendapat iktiraf daripada masyarakat.

Bagi lebai, AMANAH (PAN) mungkin boleh menerima maksiat mereka, tetapi Allah s.w.t. yang mencipta mereka telah menyatakan dengan jelas melaui Rasulullah s.a.w. pengamal LGBT ini harus bertaubat jika mereka mahukan kerdahaan ALlah s.w.t

Kita bukan nak campakkan kumpulan ini ke laut sebagaimana hujah Dr. Dzuklifli (PAN). Kita nak mereka ini diberikan kesedaran tentang Islam, tentang ketaatan kepada Allah pencipta kita. Tentang menerima apa yang telah Allah jadikan supaya kita menjadi manusia yang taat kepada Penciptanya. Jika pengamal LGBT setelah diajak bertaubat tapi berkeras juga menolak? Apakah hukuman setimpa dengan mereka?

Hukuman bagi para pelaku maksiat ini dalam Islam menurut pendapat yang kuat berdasarkan dalil adalah dibunuh, sebagaimana sabda Rasulullah SAW.

عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : مَنْ وَجَدْتُمُوهُ يَعْمَلُ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ فَاقْتُلُوا الْفَاعِلَ وَالْمَفْعُولَ بِهِ
Dari Ibnu Abbas ra. ia berkata, “Rasulullah SAW. bersabda: “Barangsiapa yang kalian dapati melakukan perbuatan kaum Luth, maka bunuhlah kedua pelakunya.” (HR. Tirmizi, Abu Daud, Ibnu Majah, Ahmad, hakim dan Baihaqi).

Itulah hak mereka kalau mereka berdegil bukan diberikan keahlian, bukan diberikan hak dan bersama dengan mereka memperjuangkan hak asasi kononnya. Hak bersuara dan macam-macam hak sehingga ajaran Islam sendiri diabaikan.

Mana mereka nak letak dihadapan Allah? Apa yang ahli parti AMANAH (PAN) termasuk IKRAM nak menjawab disisi Allah s.w.t. nanti.

Kenapa memilih AMANAH (PAN) parti yang penuh dengan kecelaruan?






MR :  Ada beberapa perkara yang ditulis oleh Lebai Hassan telah menjadi makin parah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!







............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Dua artiikel yang diterbit semula ini pernah di papar dalam TKO. Kenapa Lebai Hassan Omar sudah tidak menulis selepas PRU 14?

    BalasPadam
  2. Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi kredit yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada seorang wanita kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

    Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada rakan saya untuk nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

    Saya memohon untuk pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan itu mudah tanpa tekanan dan semua persiapan telah dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan daripada pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan saya.

    Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup adil untuk saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651-243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

    Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Nama saya adalah kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk rujukan lebih lanjut melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

    Terima kasih semua.

    BalasPadam