Header Ads

ads header

Flash News

Menteri Pondan terkejut dengan perhimpunan LGBT


KUALA LUMPUR 9 Mac - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Mujahid Yusof terkejut dengan tindakan segelintir pihak yang menyalahgunakan ruang demokrasi untuk mempertahankan perkara yang salah di sisi Islam.

Mujahid dipercayai merujuk kepada perhimpunan Women's March yang turut disertai penyokong golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

Di dalam perarakan ke himpunan itu, slogan 'Hidup LGBT' turut dilaungkan peserta

Menurut Mujahid, sebagaimana yang dimaklumkan beliau sebelum ini, kerajaan amat tegas bahawa amalan LGBT tidak akan diterima sama sekali di negara ini.

"Saya amat terkejut dengan tindakan segelintir pihak pada hari ini yang menyalahgunakan ruang demokrasi untuk mempertahankan perkara yang salah disisi agama Islam.

"Mana mungkin kita mengiktiraf suatu perbuatan yang salah di sisi undang-undang. Malah, Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad juga pernah menegaskan tentang perkara ini," kata Mujahid

Mujahid menyerahkan kepada Kementerian Dalam Negeri yang mempunyai kuasa perundangan untuk bertindak terhadap peserta terbabit.

Dalam satu himpunan dan perarakan yang diadakan di sini hari ini, penyokong LGBT dirakam melaungkan slogan seperti “Hidup LGBT” dan mengibarkan bendera pelangi yang menandakan sokongan mereka terhadap golongan itu.

Walaupun perarakan itu bertujuan untuk meraikan Hari Wanita Sedunia yang disambut semalam, kelibat penyokong LGBT dilihat mencemarkan perarakan tersebut. - UTUSAN ONLINE


MR :  Terkejut!! Nasib baik tak pengsan.. kena sergah dengan pondan


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฅCara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..๐Ÿ’ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Buat lah yg langgar perintah n hukum Allah, srmoga Allah bayar cash n balak pd yg ikut n sokong yg langgar hukum Allah, srmoga Allah bsysr cadh balak kt dunia.

    BalasPadam
  2. Mujahit nak terkejut apa...
    Cara ko berdepan wakil pondan hari tu nampak jelas ko tiada kredibiliti. Mcm lelaki miang jer riak wajah. Tiada gaya yg tegas langsung.
    Dicemari lagi kisah ko mghantar warkah dgn anak anwar mencerminkan ko lelaki gatal miang yg gagal mendapat pghormatan dpd rakyat serta puak lgbt.
    Jika sebelum ini ph selalu buat demo berguling...tak heran puak lgbt pun mencontohinya. Sedih...tiada kredibiliti langsung.

    BalasPadam