Header Ads

ads header

Flash News

Mohon Tuan Mufti DrMAZA.com dan Dr. Ustaz Rozaimi Ramle - Hadith ulas sikit pasal Dr Mujahid terjemah ayat Quran secara merepek


Mohon Tuan Mufti DrMAZA.com dan Dr. Ustaz Rozaimi Ramle - Hadith ulas sikit pasal Dr Mujahid terjemah ayat Quran secara merepek. Saya takmau ulas, sebab saya nampak Dr Rozaimi lebih layak menegur Dr Mujahid dengan lebih baik.

Takyah bertekak sangat dengan Ustaz Nazrul Nasir. Admit saja apa yang ustaz tu hujahkan. Tak merosakkan maruah sapa-sapa pun. Terjemahan Dr Mujahid ni lebih aula ditegur. Kawan baik mesti la kena saling tegur menegur.



Walaupun beliau sudah edit balik posting beliau, tetapi tegurlah supaya dia tidak mengulangi kesilapan. Bukan kali pertama. Dulu terjemah Deen sbg agama-agama. Sekarang Masjid Allah diterjemah tempat-tempat ibadat. Dia tidak jahil. Tetapi dia pasti ada agenda disebalik suka-suka hati terjemah ikut kepala otak dia. Itu yang anda kena tegur.
Dr Tanaka Mustafa



MR :  ............


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!







............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan