Header Ads

ads header

Flash News

Patutlah dia ni tak lama dalam PAS...



Saya terbaca satu petikan berita daripada bekas bendahari PAS yang rasa pelik kerana program PAS tak ambil duit tabung.

Baca tajuk saya dah rasa dia ni mesti 'bodoh'. Duit tabung untuk menabung dan digunakan untuk kecemasan.

Kenapa perlu tunjukkan kebodohan semata-mata nak 'perkena PAS'? Semua orang sudah tahu dan kenalpasti orang-orang PAS dimana-mana kedudukannya di cawangan, di Kawasan atau di negeri apabila membuat program apa-apa pun mereka akan utama duit poket ahli dulu. Mereka iktiar apa cara dan mereka tak akan usik duit parti melainkan terdesak.

Sebab itu bila ada mesyuarat untuk membuat tuntutan wang selepas program, tidak menjadi satu kehairanan claim sebahagiannya tidak dituntut kerana mereka anggap itu sedekah. Bajet program akan menjadi lebih kecil berbanding daripada kertas kerja.



Mereka ahli ini mengunakan samada duit poket sendiri atau sesama ahli bayar je.. Tapi mamak pengkhianat PAS ini buat tak tahu dan hairan.

Patutlah dia tak lama dalam perjuangan Islam. Orang yang bodoh dan tak faham erti pengorbanan selalu tak tahan dengan perjuangan akan cari untuk jalan mudah nak naik pangkat dan dapat duit mudah.



Lihat aje selepas dia keluar PAS tubuh parti baru, dia mudah dapat duit sebab orang kapir berebut nak bantu dia kerana dia telah mengkhianati perjuangan Islam.

Bila berjuang ramai pimpinan PAS daripada kaya jadi miskin, ada yang jual tanah kerana dicalonkan bertanding. Sangat berbeza dengan AMANAH. PKR seperti Anwar Ibrahim 20 tahun berjuang, duduk dalam penjara puluhan tahun tapi masih ada harta yang disytihar (tak isytihar atau atas nama waris) 10.7 juta. Itu perjuang rakyat atau perjuang Harta Rakyat?


Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89




MR :  Ini namanya proses pembersihan dalam PAS daripada orang-orang yang bodoh dan memahami bagaimana PAS bergerak.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฅCara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..๐Ÿ’ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Seronok baca kata2 orang yang sakit hati dengan PAS.Pendengki,dan iri hati dengan PAS.Macamlah PAS duk asyik minta duit dia. PAS pun satu hal, diserang pagi petang siang malam, masih lagi diminati orang ramai.Sebarang fitnah kepada PAS dialu2kan terutama daripada pelahap dedak DAP.Kalu dalam PAS dulu. nak buat atau kata sesuatu ada pertimbangan dosa pahala, la ni jalannn trusssss. Jangan lupa klim dosa kat akhirat nanti kecuali jenis tak mati

    BalasPadam