Header Ads

ads header

Flash News

Team Mahathir sebar kekayaan Anwar daripada duit rakyat...


Februari 2013 lalu, Mahathir telah menjawab isu kekayaan anak-anaknya. Dalam serang balas tersebut Mahathir menyebut Anwar telah menggunakan kesempatan menjadi Menteri Kewangan pada masa itu mengkayakan anak beranaknya dan kroni.

Jadi tak hairan kalau Anwar ada rumah 9.5 juta pada masa itu.

Kini apabila Anwar mengistiharkan hartanya 10.7 juta dan menyembunyikan sebahagian harta dalam bentuk penama waris terdekat, team Mahathir telah menyebar kembali tulisan Mahathir 2013 lalu di media sosial.

Penyebaran maklumat ini akan membuatkan PH makin panas antara team Anwar yang disokong DAP dan team Mahathir.

Tulisan Mahathir didalam blognya harus diambil perhatian,
" Anwar Ibrahim menuduh saya sebagai Penasihat Petronas memberi kontrak kepada Anak Saya.

Bagi Anwar inilah yg biasa dilakukan olehnya jika ia berkuasa. Semasa menjadi TPM dan Menteri Kewangan memang pun banyak kontrak yang diberikan kepada penyokong politiknya dan keluarganya."


Ada orang kata Mahathir tak tipu, mana ada dia suka menipu ketika mengulas pertemuan Mahathir dengan Abdul Hadi sebelum PRK Semenyih. Kalau Mahathir benar, maka tulisan ini adalah benar.

Bagi kita RM 10.7 juta itu terlalu sedikit dengan kekayaan sebenar walaupun lama perjuangan duit tak habis duduk dalam penjara boleh buat duit, Ini bukan nilai sebenar. Seronoklah sesiapa jadi penjilat Anwar. Mesti kaya raya dan macai pula papa kedana.

Ini memberikan kita satu maklumat pengaduhan Anwar-Mahathir bukan kerana rakyat tapi kerana perembutan wang untuk siapa dapat MEROMPAK WANG RAKYAT lebih.


Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89



MR :  Ini perompak sebenar


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan