Header Ads

ads header

Flash News

PH Parti Sepenggal Dalam Sejarah


Bila di sorot kembali tulisan Pn. ternyata ianya penuh dengan kemarahan yang tidak lagi dapat di bendung terutama nya apabila PH mengalami kekalahan di dua PRK CH & Semenyih, InsyaAllah Rantau pun akan menerima nasib yang sama. Pn Senator pula menyalahkan TGHH kerana mendesak calon CH di khaskan kepada calon Islam. Fitnah apa yang Pn Senator cuba lemparkan terhadap TGHH sedangkan pemilihan calon CH adalah kuasa mutlak UMNO/BN.

Nampak nya Pn Senator PAN telah melantik dirinya menjadi jurucakap kepada MIC & MCA, lebih malang lah lagi jadi nampak nya. Jika di ikut perkembangan politik parti MCA & MIC, ternyata masyarakat kaum mereka sendiri tidak menyebelahi mereka.

Kita ingin bertanya kepada Pn Senator PAN, kerajaan PH yang di anggotai oleh mereka-‘mereka adakah sebersih kain putih atau sebalik nya. Tanya mereka yang pernah bersama BN. Terbaru Isu Terowong masih belum selesai, nampak nya akan ada orang terkambus nanti sebab hujung Terowong telah di tutup.

Semenjak bila perpecahan perhubungan kaum melebar umpama kain yang koyak rabak tidak boleh di jahit kembali. Bukan kah semenjak PH memerintah, begitu ketara sikap kurang hurmat Bangsa D4P yang melampau terhadap orang Islam Melayu warga negara Malaysia Malah Agama Islam dan Nabi Muhammad di hina setiap waktu.

Bukan kah D4P yang bertindak sebagai tuan besar mencaturkan Politik Malaysia dengan memastikan orang Islam/Melayu berpecah, mudahlah untuk mereka menggerakkan agenda tersembunyi mereka.
Kata-kata “we get the Malays to screw the Malaysi” sudah cukup memberi kita pengertian sikap rasis mereka.

Mahu pecah perut saya ketawa apabila Pn Senator PAN menukilkan “ politik kepentingan UMNO PAS telah menjadikan niat mereka untuk berkuasa- menghalalkan apa jua cara” Siapa yang berbohong? Siapa yang menipu?. Siapa yang memfitnah?

Bukankah kemenangan Parti Pn Senator berdasarkan kan kepada apa yang Pn Senator ludah jatuh ke muka sendiri itu. Dahulu orang tidak mengerti apa itu Hancing, sekarang bila sebut Kencing Hancing rakyat sudah faham Siapa geragan nya.

Nasihat kami kepada parti Pn Senator, janganlah jadi patung perhiasan , di renung cantik tetapi tiada guna apa pun.

Apakah Pn Senator mula gelabah dengan penyatuan Parti Islam/Melayu ini. Sebab tanda-tanda Parti Pn Senator cuma akan bertahan pada Penggal ini sahaja.

PAS#UMNO U Jealous ke
THR

MR :  Dia ni rasa dia dah hebat pasal ada status senator


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Syarat jadi ahli dan pemimpin PAN mesti bodoh dan bangang:
    1. Sumbu jimat minyak
    2. Kamera AES makasid syariah
    3. jangan cepat melenting kalu kafir hina Nabi
    4.Guna jin kuasa 10 untuk membantu 90 juta

    BalasPadam