Header Ads

ads header

Flash News

Biro Politik PKR bincang isu video seks petang ini


PETALING JAYA: Mesyuarat Biro Politik PKR hari ini dijangka membincangkan isu klip video seks sejenis didakwa membabitkan seorang menteri yang juga pemimpin kanan dan seorang ahli parti itu, kata Pengarah Komunikasinya, Fahmi Fadzil.

Katanya, isu klip video seks itu yang hangat dibincangkan ketika ini bukan agenda utama mesyuarat itu.

“Mesyuarat Biro Politik PKR dijangka bermula 6 petang ini di Ibu Pejabat PKR. Isu ini mungkin antara yang akan dibincangkan kerana ia baru saja berlaku dan hangat diperkatakan.

“Jadi, kemungkinan untuk bincang itu ada,” katanya kepada FMT.

Muhammad Haziq Aziz dalam video 30 saat yang dimuat naik ke Facebook kira-kira 3 pagi tadi, mengaku terbabit dalam klip video seks sejenis itu dan menamakan seorang menteri kanan yang turut muncul dalam rakaman berkenaan.

Beliau yang menganggotai PKR Bahagian Santubong di Sarawak, turut menggesa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia menyiasat menteri itu yang disifatkannya “bukan individu layak menjadi pemimpin”.

Katanya, kelakuan seks itu dirakam tanpa pengetahuannya pada 11 Mei lalu di Hotel Four Points di Sandakan, ketika pilihan raya kecil kerusi Parlimen itu baru-baru ini.

Sekurang-kurangnya 3 klip video kelihatan seperti keadaan dalam sebuah bilik hotel dengan bunyi buletin berita asing kedengaran, disebarkan di WhatsApp sejak semalam bersama tangkap layar transaksi RM3 juta sebuah syarikat kejuruteraan kepada seorang menteri 2 tahun lalu.

Terdahulu, Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution dilaporkan menggesa semua pihak berhenti menyebarkan klip video itu yang disifatkannya politik kotor.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan