Header Ads

ads header

Flash News

Najib tanya keadaan Mat Sabu selepas terlepas temujanji penting


PETALING JAYA: Najib Razak malam tadi tertanya keadaan Mohamad Sabu yang terlepas temujanji penting dengan perdana menteri ekoran kelewatan pesawat Malaysia Airlines berlepas.

Beliau mengulas teguran pejabat menteri pertahanan kepada Malaysia Airlines atas kelewatan pesawat MH0002 yang menyebabkan pertemuan di London, England pada pagi 16 Jun lalu gagal berlangsung.

“Lain macam ‘angin’ ni, jangan baling mikrofon lagi dah la ya,” katanya di Facebook.

Najib juga tertanya kenapa Mohamad tiba-tiba menceritakan perkara yang berlaku 10 hari lepas menerusi kenyataan akhbar rasmi dengan kepala surat pejabat menteri pertahanan.

“Dia ‘okay’ ke tak?” katanya, dan menambah sudahkah Mohamad dan Dr Mahathir Mohamad bertemu di Kuala Lumpur selepas itu.

Menurut pejabat menteri pertahanan, temujanji di London gagal berlangsung kerana kelewatan MH0002 berlepas selama lebih kurang 2 jam 30 minit pada malam 15 Jun.

Pejabatnya berkata Mohamad singgah ke London semata-mata untuk bertemu Mahathir dalam perjalanannya untuk lawatan rasmi ke Perancis.

“Kesulitan ini amat dikesali dan diharapkan pihak Malaysia Airlines tidak akan mengulanginya pada masa akan datang,” kata kenyataan itu.

Perdana menteri ketika itu berada di London dalam rangka lawatan kerja 3 hari ke United Kingdom mulai 15 Jun.
MR :  Kuat 'ngajing' Najib ni!!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. kadang ada perkara tak dapat nak dielakan , sabar menteri , kita belum berperang nanti jangan campak kapal terbang , ok , sabar tu baik lawak pun baik kencing tu ebtahlah ikutlah siapa yang suka

    BalasPadam