Header Ads

ads header

Flash News

Anwar membisu isu Jawi, Bini jadi "mak turut"


Sehingga catatan ini ditulis tiada kedengaran apa-apa komen daripada juara rakyat. Membisu demi nak jaga penyokong Cina. Membisu demi nak memperbodohkan Melayu Islam.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail berkata, beliau akan mengadakan perbincangan sejurus perdana menteri pulang dari lawatan kerja ke Fukuoka, Jepun yang dijadualkan pada 6 hingga 8 Ogos ini.

“Saya ambil maklum pendapat orang ramai dan saya akan berbincang dengan perdana menteri walaupun beliau sudah keluarkan kenyataan… kita akan berjumpa.


Macam biasa Wan Azizah akan jadi Pak Mak Turut akan menjadi suara Anwar untuk bangsa DAP. Kalau tak faham juga sukar untuk Islam selesa di Malaysia ini

NASIR RAMLEE


MR :  Politik menghamba diri


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Anwar sibuk memikir bagaimana cara yang terbaiknak jadi PM . Tulisan JAWI perkara kecil

    BalasPadam
  2. Dapig memang celaka, puak ni yg pernah memansuhkan tulisan jawi dlm kurikulum sekolah, Dapig juga yg menyebabkan surat khabar versi jawi keluaran Utusan Malaysia(milik Dapig) dihentikan, tulisan jawi hidup segan mati tak mahu krn Dapig yg punya angkara...Dapig memang Sial

    BalasPadam