Header Ads

ads header

Flash News

Desak pihak IJN dan Dr. Ahmad Hafizan mohon ampun kepada Cik Miera


Cik Miera adalah seorang jururawat yang mengatakan Doktor berbohong mengenai kecederaan Muhammad Adib pada bulan Mac lalu.

Dia memuat naik paparan di facebooknya setelah berasa sedih dengan laporan berita berkenaan keterangan Dr Ahmad Hafizam itu kerana melihat kesedihan yang ditanggung keluarga, tunang dan rakan2 sekerja Muhammad Adib sepanjang dirawat di IJN.

Dr Ahmad Hafizam dalam keterangannya di mahkamah, berkata status dalam akaun Facebook yang dikenali sebagai Cik Miera itu menyebabkan beliau berdepan dengan cacian dan dianggap berbohong berkenaan pandangannya bahawa corak kecederaan yang dialami anggota bomba itu tidak padan dengan kecederaan dipukul.

Cik Miera atau namanya Siti Syafika Amira, sudah enam tahun bertugas sebagai jururawat, dia diarahkan untuk membantu doktor bagi memasang alat bantuan pernafasan (ECMO) di tubuh Muhammad Adib pada 28 November tahun lalu.

Akibat dari status Fb jururawat itu, dia telah dipanggil ke Mahkamah untuk diambil keterangan. Dipercayai oleh kerana tekanan yang dihadapi, Akhirnya Cik Miera terpaksa meminta maaf pada Doktor tersebut.

Pada ketika itu juga, Cik Miera juga diberi tekanan oleh Ahli Parlimen PKR Kangar melalui whatsapp.

Tapi harini terbukti di Mahkamah Koroner Shah Alam, Muhammad Adib memang mati dipukul oleh lebih dari 2 orang.

Dr. Ahmad Hafizam dan pihak atasan IJN harus memohon maaf kepada Cik Miera. Terbukti jururawat ini lebih berintegriti.

Kami rakyat Malaysia terhutang budi pada Cik Miera.

-Tun Carlos



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Bukan setakat minta ampun , tetapi POLIS mesti TANGKAP juga si Penipu2/Penjenayah2 PEGUAM NEGARA PARIA pundek BANGKAI ANJING/PEST/SAMPAH DAP PENGGANAS/PENJAJAH tu, Pakar Forensik Patologi Hospital Kuala Lumpur (HKL), Dr Ahmad Hafizam Hasmi dan juga disyaki pihak atasan IJN ni - yg. punya CELAKA, nak MENIPU Mahkamah dan SISTEM PERUNDANGAN NEGARA keseluruhannya!! Maka, berapa JENAYAH2 PEMBUNUHAN KEJAM yg. terLEPAS akibat PENIPUAN si 'pakar' forensik KEPALA BUTOH, hafizam BANGKAI BABI ni?!! Maka, POLIS mesti BUKA balik kes2 JENAYAH PEMBUNUHAN yg. telah diTUTUP bawah si hafizam BANGKAI BABI ni!!!

    SPRM juga patut SIASAT Akaun2 Bank si BANGKAI2 BABI PEGUAM NEGARA paria PUNDEK BANGKAI BABI,ahmad hafizam jantan HOMO dan pihak atasan IJN tu - termsk. di syaki di SWITZERLAND, CAYMAN ISLANDS atau INDIA!!! KEPALA BUTOH lu si PEGUAM NEGARA paria PUNDEK bangkai BABI dan hafizam, yg. jelas cuba MELINDUNGI si PEMBUNUH2/PENGGANAS2 paria HINDU DAPpembunuh ni, dgn. MENIPU akan UNDG2 NEGARA, IBUBAPA Allahyarham adib kita serta seluruh RAKYAT terutamanya bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita!!!

    Dan KELUARGA Allahyarham Adik Adib terCINTA kita mesti juga SAMAN berJUTA terhdp. si Penipu2/Penjenayah2 PEGUAM NEGARA PARIA pundek BANGKAI ANJING/PEST/SAMPAH DAP PENGGANAS tu, Pakar Forensik Patologi Hospital Kuala Lumpur (HKL), Dr Ahmad Hafizam Hasmi dan pihak atasan IJN amat SIAL ni!! Lihat di -

    https://suara.tv/27/09/2019/hakim-tolak-rayuan-prosiding-kes-peguam-negara-hina-mahkamah-diteruskan/

    Hakim Tolak Rayuan, Prosiding Kes Peguam Negara Hina Mahkamah Diteruskan

    Admin SuaraTV

    Suara TV

    BalasPadam
    Balasan
    1. Begitu juga JURURAWAT Islam/Melayu amat BERANI kita ni, Pn. Siti Syafika Amira ni - buta REPOT POLIS dan SAMAN berJUTA si doktor longkang PENIPU hafizam BANGKAI BABI tu!!

      Padam